Gå til innhold

Recaptcha behøver ikke lenger spørre om du er en robot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner nesten der vi måtte kjenne igjen ord eller husnummer, da følte man at man gjorde noe fornuftig når man svarte. Men dette kan forklare hvorfor jeg nesten aldri får spørsmål om jeg ikke er en robot i dag.

Samme her, fikk et par spørsmål fra noen i resepsjonen i forrige uke, men ellers går det helt greit.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Lurer på hvor lenge det tar før denne teknologien blir brukt på flyplasser for å slippe igjennom passasjererne i sikkerhetskontrollen. Kan fort finne ut om man er en potensiell terrorist gjennom internetthistorikken.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor lenge det tar før denne teknologien blir brukt på flyplasser for å slippe igjennom passasjererne i sikkerhetskontrollen. Kan fort finne ut om man er en potensiell terrorist gjennom internetthistorikken.

Vil nok helst bli brukt for å sjekke om du er en robot eller ikke.

Lenke til kommentar

Savner nesten der vi måtte kjenne igjen ord eller husnummer, da følte man at man gjorde noe fornuftig når man svarte. Men dette kan forklare hvorfor jeg nesten aldri får spørsmål om jeg ikke er en robot i dag.

Det er da forholdsvis ofte jeg må gjøre slike ting. Som f.eks. merk alle rutene som inkluderer butikkskilt. Problemet her er først om man skal vurdere det som butikkskilt eller ikke, samt om man skal inkludere felter som kun har en liten flik av butikkskiltet. Gjør ofte feil.. Lurer på om utviklerne tenker på hva som er logisk for andre mennesker som ikke har kjennskap til utviklerens tanker ;)

For ikke å nevne skriv teksten slik som den fremstår, stor eller liten bokstav? Men heldigvis mer sjeldent nå.. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare legge inn en plugin nå så lagrer de siste 10 minuttene, så når capcha spør så viser den bare til den lista... når den slutter å fungere så kan man lage variable tider inn på de forskjellige punktene.. og variere på hvor på skjerme "musepekeren" er.. og vips så kan man framdeles bruke webbrowser for msdos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...