Fredrik N. Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Knallbra! Et stort pluss med personen i bildet, sammen med en god komp. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Enig med "Pande" for en gangs skyld:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 Finner det vanskelig å bedømme egne bilder av og til, så når Pål sier knallbra blir jeg fornøyd. Takk til dere begge! Er ikke du ute i sola i dag, Gunnar? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Joda, jeg kan godt være enig med her Pål "Pande". Men for meg hadde bildet vært like bra om modellen ikke var der. Men det trekker heller ikke ned at han er der. Fint utsnitt og komp med gode linjer, men nevner likevel at ved å beskjære nede så diagonalen som nå går ut på høyre ramme nede heller munner ut på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet så den går mellom kortside og langside hvilket kanskje øker spenningen skjønt det er vel noe du bør vurdere sjøl om har noe for seg. Den rødrustne kunsten her minner meg om ting jeg så i Versailles i 2011 og som jeg har vært litt inne på å presentere litt fra igjen. Roar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Knall bra komposisjon, sjelden å se her inne . Dette er bilde som ler det meste av etterbehandling. Her er det bar smaken som avgjør. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 Ny versjon lagt ut etter forslag fra Roar. Er ikke sikker på hva som ble best? Takk til dere alle!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Finner det vanskelig å bedømme egne bilder av og til, så når Pål sier knallbra blir jeg fornøyd. Takk til dere begge! Er ikke du ute i sola i dag, Gunnar? Mvh Fredrik Alltid ut i sola med mobilen :-) Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Meget bra Fredrik. flott komp og farger. Like V1 og V2 like mye. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Er du nu på ferie ?? flot ser det ud anderledes interessant..v2 bedst efter min mening vh Suss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Flott bilde hvor jeg synes at personen og båten absolutt tilfører bildet prikke over i'en . Flott komponert med fin pastellaktig fargepalett . V2 blir min favoritt . Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Tusen takk for alle hyggelige kommentarer!! Er vel enig at V2 ble best. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Sjeldent flott motiv, Fredrik. Kunne ikke være plassert bedre, der det danner kontrast til havlandet uansett lys. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Mange takk til deg også, Trond Olav!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 God komposisjon og godt valgt utsnitt gjør bildet severdig. (Har flere bilder av samme konstruksjon som ikke er lagt ut, men jeg tror nok ditt bidrag er det beste). Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Takk for dine hyggelige ord, Ragnar! Dette monumentet var virkelig ettertraktet og jeg måtte vente til banen var klar. Og heldigvis satt mannen i ro. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg