ragnarocc Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Hei! Som så mange andre sitter jeg på en defekt venstre Joy-Con som sliter veldig med kontakt med konsollen. Jeg har ikke mindre enn 2 defekte venstre kontrollere. Har noen av dere hørt med butikk om reklamasjon på dette? Måtte dere sende inn konsollen, eller bare kontrollen? Estimater på behandlingstid? Fryktelig irriterende greie. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Hei! Som så mange andre sitter jeg på en defekt venstre Joy-Con som sliter veldig med kontakt med konsollen. Jeg har ikke mindre enn 2 defekte venstre kontrollere. Har noen av dere hørt med butikk om reklamasjon på dette? Måtte dere sende inn konsollen, eller bare kontrollen? Estimater på behandlingstid? Fryktelig irriterende greie. Etter samtale med Bergsala sa de at man skulle ta med bare kontrollene til butikken man har kjøpt maskinen hos og reklamere. Det var ikke nødvendig å sende inn hele maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå