Gå til innhold

Himmel på jord.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

V1 blr min favoritt til tross for att jeg ville kuttet litt i bunnlinjen slik at den hvite "streken" ble borte .Samt at jeg ville ha gått en tanke mer til høyre slik at den venstre kulen hadde kommet helt med i den flotte innrammingen i stein .

Alec

Lenke til kommentar

Problemet mitt er at jeg nok har det litt for travelt.

V1 er ikke i utgangspunktet beregnet å være en "perleport" Det var en ide jeg fikk i siste liten.

Skjønner ikke helt hva som er skejdd i nedre del av bildet, men oppdaget feilen først når bildet var lastet opp og da var det ingen vei tilbake. V1 versjoner kan ikke slettes.

Enig med dere at begge (jord og sol) burde vært ubeskåret, Hadde ellers bilder med en planet innenfor og en utenfor, men endte opp med denne.

Fint at dere utøver kritikk, det er det vi lærer av.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Jo, liker begge versjoner, men tror at du skulle latt portalen selv være ramme uten å legge på svart utenfor som jeg tipper du har gjort V1 der jeg er litt inne på tanken på en beskjæring nede så den sorte trekanten nede til venstre forsvinner.

Bortsett fra at jeg foreslår en drøy cm beskjæring nede så strandkanten skjæres av nedre ramme som antagelig vil øke spenningen har jeg ingen innvendinger mot utsnitt og komp etc. i V2.

Roar

Lenke til kommentar

Jo, liker begge versjoner, men tror at du skulle latt portalen selv være ramme uten å legge på svart utenfor som jeg tipper du har gjort V1 der jeg er litt inne på tanken på en beskjæring nede så den sorte trekanten nede til venstre forsvinner.

Bortsett fra at jeg foreslår en drøy cm beskjæring nede så strandkanten skjæres av nedre ramme som antagelig vil øke spenningen har jeg ingen innvendinger mot utsnitt og komp etc. i V2.

Roar

Jeg ser at v1 ikke egner seg i linken fordi linken har en annen bakgrunnsfarge som det ikke er mulig å endre på. Symbolikken var at man fra det mørkeste av det mørke gjennom portalen skulle

komme inn i en "himmel på jord".

1 cm på min monitor er kanskje ikke 1cm på din.

Legger ut redigerte versjoner (3 og 4) så få vi se..

mvh.Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...