eUnaas Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg trenger hjelp til å legge inn en slags gjestbok på min hjemmeside. Jeg har prøvd å lete litt rundt på google.com men har ikke funnet det jeg ser etter, og det jeg har prøvd har ikke virket. Noen som kan hjelpe en liten stakkars nybegynner her? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har du tenkt å lage den selv, eller bruke en slik gratis ferdiglaget sak? PHP eller ASP er vel de beste alternativene dersom du skal lage selv vil jeg tro. Selv bruker jeg asp og det funker fett som bare det. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ser du har home.no.net. Da kan du ikke ha asp veffal. PHP blir vel eneste alternativet. Selv bruker jeg Raweb sin gjestebok. Den finner du her: http://www.raweb.net/index.php?side=rabook Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Nei dette skal ikke brukes på et home domene. Jeg har web-hotel og domene et annet sted. http://www.numberonehost.no/index.php?side=plan De støtter det meste. Jeg vil ha en rute slik at man kan skrive in en steting, så kommer det inn på siden. slik at man kan legge in sin mening/ en stening om det som står over. Og slik at andre kan se det. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) tror phpboken fra raweb er tingen.. EDIT: Endret 3. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 eunaas: heh, de hadde jaggu meg utrolig mye stash på pakka si de numberonehost folka Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 eunaas: heh, de hadde jaggu meg utrolig mye stash på pakka si de numberonehost folka Word! Lenge siden jeg har sett så mange grønne V-er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå