DrDoogie Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Så, er den noe bra? Har hørt at den liksom skal være en oppfølger til noen andre filmer (j/k), må jeg ha sett disse for å få tak i handlingen? Hvordan er filmen i forhold til boka - for det har kommet en bok, ikke sant? Men seriøst - så ikke filmen med en gang den kom, så da blir det å gå og se den alene... gidder jeg, eller er det like greit å laste den ned? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Om du har penger til det og ikke har noe annet å finne på så. Den er avslutningen til matrix trilogien, og om du har sett de to forrige så bør du se den. Viss ikke er det bedre filmer du kan se. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du må nok se den ja . . . Ingen vei utenom. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Den suger nesten like mye som Reloaded, så nei, gi ****** i å se den Lenke til kommentar
scenest Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg synes du bør se den Men det er nå min mening da Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Høyh! Han troller! DrDoogie, Folket™ er splittet i sin oppfatning av filmen. Personlig synes jeg det var en verdig avslutning på trilogien, og det hadde glatt vært verdt prisen på billettene jeg vant til premieren. (haha!) Absolutt en film man ser på lerret uansett. Hvis du vil ha flere detaljer, kan du titte på omtalen Harry skrev, han føler på mange måter det samme jeg gjør om Revolutions (bortsett fra at jeg ikke elsker den): http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=16436 (spoilers ahoy) På en Lars-skala fra Aguilera (stygg, kvalm kjerring) til Laura Prepon (yum!) (tallkarakter i parantes): The Matrix - Laura Prepon (10) The Matrix Reloaded - generisk halv-anorektisk modellkjerring som tar seg godt ut i heldig lys (4, filmen var ikke så verst bare man hadde muligheten til å spole) The Matrix Revolutions - Vendela Kirsebom (8) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Bra du opprettet denne tråden Dr.Doogie. Eg har ikke sett filmen og hadde glemt at den var kommet ut. Bør få ræven mitt ut på kino en snart og se filmen. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ikke noe å se på. Meningsløs slutt. I mine øyne bare del 3 i en pengemaskin uten like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå