Gjest Slettet-66d37 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ja, jeg vet det er litt tidlig å starte å rekruttere, men jeg vil gjerne få igang et norskt samarbeid. Rekrutteringen på forumet på matrix online sidene er i full gang..men istedenfor å teame opp med noen der, spør jeg her isteden..Noen som vil joine meg? og kanskje skaffe oss et hovercraft i framtiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ingen som vil? Jeg er zionist da..og tenkte å lage en gruppering ut av det Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Matrix Online har ikke kommet ut enda(?) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Matrix Online har ikke kommet ut enda(?) Derfor han sier han er tidlig ute. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Aha.. Så observant er jeg liksom =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 nei, har ikke kommet ut... Men på forumet på ubi går diskusjonene og rekrutteringnene fort. Bare lurte på om det var noen her som ville joine meg og danne et norsk hovercraft.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tror jeg skal prøve spillet... kommer det til å koste noe i måneden???? Kansje jeg blir med!! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Joa.. Har store amnisjoner om å kjøpe meg det jeg også.. Så lenge jeg ikke må ut med en 100,- i måneden sånn som steam snart kommer til å koste.. Lenke til kommentar
scenest Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg kan vel bli med hvis det ikke blir for dyrt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 blir vel rundt 100 i måneden tenker jeg....hvis ikke over! Blir som anarchy online. Jeg er så klar for det spillet, så jeg bare sitter og venter Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hvis det koster penger så har jeg en lang diskusjon med fatter i vente Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Joa.. Har store amnisjoner om å kjøpe meg det jeg også.. Så lenge jeg ikke må ut med en 100,- i måneden sånn som steam snart kommer til å koste.. Ikke hør på rykter, Plomma2. Steam kommer neppe til å koste for oss private brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå