Gå til innhold

XX...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så rent lite furet, værbitt over dette inngangspartiet!

Ser litt gresk ut, men kanskje jeg tar feil.

Man kan jo undres hva x-ene står for?

Mvh Fredrik

x-faktoren er ganske så stor her, og det er ikke gresk, men derimot Lofoten. Er i ikke sikker, men det kan være "Pøbel" som har vært på fære...han har jo vært Lofoten rundt.

Lenke til kommentar

Etter å ha fulgt deg en stund og sett at stort sett dreier dine bilder seg om mennesker så fikk dette meg til å tenke på en tittel på en diktsamling av Hans Børli utgitt på Den norske Bokklubben for mange år siden: "Når menneskene har gått heim."

Når man ser dette så er det kanskje lenge siden menneskene gikk heim her.

Fint utsnitt og komp i skrå vinkel og svarthvit der sistnevnte også øker nostalgien.

Roar

Lenke til kommentar

Etter å ha fulgt deg en stund og sett at stort sett dreier dine bilder seg om mennesker så fikk dette meg til å tenke på en tittel på en diktsamling av Hans Børli utgitt på Den norske Bokklubben for mange år siden: "Når menneskene har gått heim."

Når man ser dette så er det kanskje lenge siden menneskene gikk heim her.

Fint utsnitt og komp i skrå vinkel og svarthvit der sistnevnte også øker nostalgien.

Roar

Heisann Kneppen! Hyggelig du stakk innom:-)

Takker så mye for kommentar og anekdote.

Tja, dette er nå fra arkivet, i mangel på guts til å komme seg gatelangs igjen. Sant som du sier, mennesker er en viktig del av mine bilder, men av og til slenger en borti noe annet.

Egentlig en god ide med en serie av "Når menneskene har gått heim."...hm, det skal jeg tygge på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...