Straydog Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hei, Har en diskett som virket i det ene øyeblikket og var "defekt" det neste, nær sagt. Jeg skulle bruke en diskett for å øverføre data fra en maskin til en annen. Jeg kopierte filene over på disketten, og kontrollerte at alt var kommet over. Deretter gikk jeg bort til den andre maskinen og prøvde lese disketten - uten hell. Gikk så tilbake til maskinen jeg hadde kopiert fra, men så ville ikke disketten leses der heller. Disketten leses som "uformatert" (raw). Finnes det noe diagnoseverktøy/reperasjonsverktøy jeg kan prøve? Slik at jeg får igjen mine tapte data? Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du kan jo alltid prøve Runtime GetDataBack eller OnTrack EasyRecovery. I tillegg til disse programmene finnes det helt sikkert flere meget gode verktøy. Lykke til! Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det er jo alltid mulig å prøve den gode gamle scandisk med grundig valg og reparer feil automatisk... det har hjulpet mange ganger for meg og folk jeg har hjulpet. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du kan jo prøve dette programmet da.. http://63.141.194.5/rescue/index.html Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Fant et program som virket => BadCopy Takk for alle innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå