Bergerr Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hei! Er det noen som går/har gått eller skal søke på master i Tromsø som har noen erfaringer? Jeg har søkt "organisasjon og ledelse" og "ledelse, innovasjon og marked". Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Nå går ikke jeg det studiet, men studerer i Tromsø, så bare spørr om du lurer på noe. Lenke til kommentar
Bergerr Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Nå går ikke jeg det studiet, men studerer i Tromsø, så bare spørr om du lurer på noe. Hvordan er studentmiljøet i Tromsø? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Nå går ikke jeg det studiet, men studerer i Tromsø, så bare spørr om du lurer på noe. Hvordan er studentmiljøet i Tromsø? Det blir veldig til hva du gjør det til selv, men man har et hav av muligheter. Bli med på fjellgruppe som går på fjellturer, volleyball lag, fotball, innebandy, vannpolo, styrketrening og alt i mellom. Jeg synes studentmiljøet her er veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Studentmiljøet er bra, men byen er dritt... men det er for så vidt Bergen og Oslo også. p: Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Studentmiljøet er bra, men byen er dritt... men det er for så vidt Bergen og Oslo også. p: Men det er hvert fall ikke så kaldt i Bergen da Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Studentmiljøet er bra, men byen er dritt... men det er for så vidt Bergen og Oslo også. p: Hvorfor mener du at byen er dritt? jeg har også bodd i Bergen var ikke dritt det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå