Fredrik N. Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 coca cola Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Er nesten avhengig av produktet, må prøve å begrense meg. Artig bilde, fin synkronisering i benbevegelser på personene der. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Takker for din kommentar, Ragnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Ølmerke i dette karnevalet av et ørnerede med to flotte damer på vei hjem i en flom av cola, flott i Santa Cruz i kveld :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Dessverre var vi bare noen få timer i denne byen, trivdes mye bedre her enn lenger sørpå! Takker for kommentaren, Gunnar! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 COLA-MARERITT Jeg hadde en forferdelig drøm i natt, svetta og skrek som besatt. Alle colafabrikker var nedlagt, arbeiderne oppsagt og all cola beslaglagt. I drømmen ble colaen tømt ut, vraket som gammel kaffegrut. Jeg sparket febrilsk av meg teppe’ da jeg så tomme colaflasker steppe og kjente min egen livsform gleppe. Jeg ble ikkje kvitt den bitre sorgen før jeg tidlig neste morgen ble vekket av den varme sola og en stemme som spurte: Vil du ha cola? Skrevet under min tid som Coca Coliker på sent -60 og tidlig -70 tall. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 COLA-MARERITT Jeg hadde en forferdelig drøm i natt, svetta og skrek som besatt. Alle colafabrikker var nedlagt, arbeiderne oppsagt og all cola beslaglagt. I drømmen ble colaen tømt ut, vraket som gammel kaffegrut. Jeg sparket febrilsk av meg teppe’ da jeg så tomme colaflasker steppe og kjente min egen livsform gleppe. Jeg ble ikkje kvitt den bitre sorgen før jeg tidlig neste morgen ble vekket av den varme sola og en stemme som spurte: Vil du ha cola? Skrevet under min tid som Coca Coliker på sent -60 og tidlig -70 tall. Roar Supert dikt Roar !!! Skj Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Takk til alle og Roar spesiellt for det praktfulle cola dikt! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Fikke oppleve carneval på denne vakre øya sist på 90-tallet, og skjønner godt de behøver solid sponsor; nest størst som de er verden på dette. Bodde i det så uberørte av turister sammenliknet med Las Americas og Los Christianos, Puerto de la Cruz nederst i den ofte så fuktige og grønne Orotavadalen. Stor festivitas. Freskt bilde, ungdom mot rød bakgrunn. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Takk til deg også, Trond Olav! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg