AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 så det at han sier folk må passe seg for å betale for folk fordi de kan bli holdt ansvarlige står ikke likevel? Jeg har jo ikke skrevet det du påstår her. Anonymous poster hash: abcea...524 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) så det at han sier folk må passe seg for å betale for folk fordi de kan bli holdt ansvarlige for gjelden står ikke der? jeg vet dere bare troller meg med anonymitet så kutt ut "3 4" Felles er stikkordet her, som du tydeligvis ikke forstår. Det er forskjell på å ha et felles ansvar for gjeld fordi man har tatt opp lån sammen og det å sette inn penger til noen for at vedkommende skal betale inn på gjelden. Hvor går isåfall grensen for å sette inn penger? Hvis man tar opp lån for å betale lån er banken som gir lånet til å betale lånet ansvarlig for det første lånet? Hva med arbeidsgivere som "betaler lånet" i form av lønn? Endret 11. mars 2017 av 4 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 så det at han sier folk må passe seg for å betale for folk fordi de kan bli holdt ansvarlige for gjelden står ikke der? jeg vet dere bare troller meg med anonymitet så kutt ut "3 4" Felles er stikkordet her, som du tydeligvis ikke forstår. Det er forskjell på å ha et felles ansvar for gjeld fordi man har tatt opp lån sammen og det å sette inn penger til noen for at vedkommende skal betale inn på gjelden. Hvor går isåfall grensen for å sette inn penger? Hvis man tar opp lån for å betale lån er banken som gir lånet til å betale lånet ansvarlig for det første lånet? Hva med arbeidsgivere som "betaler lånet" i form av lønn? det var jo det jeg mente. men da fikk jeg endelig svar da. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Bare hyggelig å være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå