Roar Kneppen Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 PEANUTS Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Trodde faktisk først at det var et slags hus, jeg! Husker godt Røtter, og ikke minst Kunta Kinte, ja. Interessant følgeinfo! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Flott bilde, Roar. Du kunne holdt oss på pinebenken lenge, om du ikke forklarte oss umiddelbart at det er alt annet enn vi først tenker. Informativ følgetekst Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Nok en gang legger du ut et dekorativt "kunstverk", av for oss, en uvanlig scene. Historien bak er også interessant - ikke minst fordi dette er et 40 år gammelt bilde. Har stor respekt for hva du driver på med. Du mååå bare fortsette å holde på med det du gjør. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Interesan bilde.? og veldig istorisk kommentaren, kunta kiste husker jeg. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Interessant tekst her, i tillegg til bildet ditt. Anselige mengder av nøtter.Tror jeg går sv/hv-versjonen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg