AfterGlow Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Nintendos USA-sjef har svart på noen av klagene fra brukere.Nintendo Switch får trolig snart flere bruksområder Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Merker nå at jeg kommer til å sitte med Zelda i en god stund. Så blir det mest sannsynlig anskaffet Bomberman og Fast RMX, men dette blir mer "chille-spill", om jeg kan kalle de det. Holder det til 28. april og Mario Kart 8: Deluxe? Jada, klart det. Deretter kommer Sonic Mania og Arms til våren, men begge går nok også under "chille-spill". Splatoon 2 kommer ikke før i sommer. Så den neste store AAA-tittelen til Switch etter Zelda ligger an til å dukke opp i høst: Mario. Skyrim er for de fleste ganske uinteressant vil jeg tro. Håper virkelig det dukker opp noe mer ut av det blå. De fleste store indie-titlene har jeg prøvd for lengst... Men konsollen selger bra, og det er et viktig utgangspunkt. Krysser fingrene for noen magiske Nintendo-år nå! 3 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Merker nå at jeg kommer til å sitte med Zelda i en god stund. Så blir det mest sannsynlig anskaffet Bomberman og Fast RMX, men dette blir mer "chille-spill", om jeg kan kalle de det. Holder det til 28. april og Mario Kart 8: Deluxe? Jada, klart det. Deretter kommer Sonic Mania og Arms til våren, men begge går nok også under "chille-spill". Splatoon 2 kommer ikke før i sommer. Så den neste store AAA-tittelen til Switch etter Zelda ligger an til å dukke opp i høst: Mario. Skyrim er for de fleste ganske uinteressant vil jeg tro. Håper virkelig det dukker opp noe mer ut av det blå. De fleste store indie-titlene har jeg prøvd for lengst... Men konsollen selger bra, og det er et viktig utgangspunkt. Krysser fingrene for noen magiske Nintendo-år nå! Og E3! Håper vi endelig får se hva Retro driver med. Vet at Platinum var mye opptatt mwd Scalebound (MS kan brenne) og Nier:A, men håper ihvertfall på en bekreftelse på noe til switch. Jeg "spår" på en oppdatering før det. Lenke til kommentar
zenox88 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Jeg kjøpte denne kun pga zelda,mario oddysey og mario kart, alt annet er b are bonus, z elda er jo tidenes spill så langt 2 Lenke til kommentar
gekve86 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Håper virkelig det dukker opp noe mer ut av det blå. De fleste store indie-titlene har jeg prøvd for lengst... Då kjenner du til Yooka Laylee også? Veit det blir rekna som "indie" men vil hevde at realiteten er en annen sidan Playtonic er folka som jobba i Rare (BanjoKazooie & DonkeyKong) før Rare blei solgt til Microsofthttp://www.playtonicgames.com/games/yooka-laylee/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå