akelbo Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Utforsk alt Ubisofts vintersportsspill har å by på.Til helgen kan du spille Steep helt gratis Lenke til kommentar
Pony IK Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hva skjer med anmeldelsen av Ghost recon Wild lands?? 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hva skjer med anmeldelsen av Ghost recon Wild lands?? Den kommer. Vi fikk koder på mandag. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Kult! Dette spillet har jeg hatt lyst til å prøve en stund. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hva skjer med anmeldelsen av Ghost recon Wild lands??Den kommer. Vi fikk koder på mandag. Er så mye bugs der ennå. At jeg venter med og spille det. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hva skjer med anmeldelsen av Ghost recon Wild lands??Den kommer. Vi fikk koder på mandag. Er så mye bugs der ennå. At jeg venter med og spille det. sånt bryr anmeldere seg bare om i indiespill eller spill som allerede blir tråkket på. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Spilte betaen av Steep. Følte det var potensiale der. Ville likt å sedd snøskutere blidd lagt inn i spillet. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Vedder 1000 kr på at serverne ikke kommer til å funke. Lenke til kommentar
Chrtn Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Vedder 1000 kr på at serverne ikke kommer til å funke. Du virket ganske sikker på at det kom til og skje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå