InFlamesWeMust Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hei! Har sett litt rundt på nettet etter dette men finner ingen laptop stand som gjør at laptopen kan vinkles. En slags stopper som du kan vippe opp om du vil nederst slikt at laptopen ikke sklir ned mot fanget. Noen som vet? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 http://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=UeCnAqS%2b&id=7339DFF0BD60F1F2D93671D69AE8D77AE28A6DA2&q=laptop+pute&simid=608035734051162496&selectedIndex=7&ajaxhist=0 Jeg bruker en som ligner på denne. Du kjøler ikke ned laptoppen da, men det blir mer luft mellom bakside og underlag så det hjelper jo Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Er det en kopp holder xD? Holder laptopen seg fint? Min laptop er ganske tykk vet ikke om den stopperen er nok for den. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Jeg har ikke kopp-holder på min, kan se ut som det er det på den. "Posen" under inneholder massevis av små isoporkuler så du kan tilte laptopen slik du vil, jeg ender ofte opp med å få den ganske flat eller så vidt tilta framover. Vil ikke føttene på laptopen stoppe den fra å skli over koanten? Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Takk Endret 9. mars 2017 av InFlamesWeMust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå