akelbo Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Ny video viser 16 minutter fra det kommende spillet.Bygg din egen orkehær i Middle-earth: Shadow of War Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Mnjeeh...Litt for langt sprang i formel fra forrige spill mener nå jeg. Lenke til kommentar
Fencr Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Har ikke annet enn høye forventninger til dette spillet da forløperen rett og slett var fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 hmm, så umåtelig morsomt ut. Har enda ikke prøvd Middle Earth Shadow of Mordor,. Worth the time? 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 hmm, så umåtelig morsomt ut. Har enda ikke prøvd Middle Earth Shadow of Mordor,. Worth the time? Synes så absolutt det. Hadde noen ankepunkt da jeg anmeldte det i 2014, men i det store og hele verdt en gjennomspilling. Anmeldelsen min: https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-middle-earth-shadow-of-mordor/164191 5 Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 hmm, så umåtelig morsomt ut. Har enda ikke prøvd Middle Earth Shadow of Mordor,. Worth the time? Synes så absolutt det. Hadde noen ankepunkt da jeg anmeldte det i 2014, men i det store og hele verdt en gjennomspilling. Anmeldelsen min: https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-middle-earth-shadow-of-mordor/164191 Thankies, da er det kjøpt å laster ned ^^ Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 95% av spillet ser ut til å være scriptet og cutscenes. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 95% av spillet ser ut til å være scriptet og cutscenes. Ikke uvanlig å vise slikt i early gameplay. Ikke døm hele spillet på det du ser i trailerne. Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Mnjeeh...Litt for langt sprang i formel fra forrige spill mener nå jeg. Hvordan da? blir fortsatt openworld. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Ble fryktelig usikker etter denne forhåndsvisningen. Skal de gå bort ifra helt open-world som det første spillet? For her virker det som du hadde diverse "hubs/fortresses" på et verdenskart og du bare hoppet mellom disse? Mulig det var noe misvisende. Syntes jo opplegget virket interessant og jeg liker at det tilsynelatende går "all-in" på nemesissystemet. Men jeg håper ikke de går helt bort ifra open-world konseptet fra det første spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå