Kristoffer Møllevik Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Det er svært mange trykkebord der ute, men vi gjør hva vi kan.SAMLETEST: Spilltastaturer Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Det er vel forsåvidt G Pro som er Logitech sin proffserie. Prodigy er afaik billigserien deres Lenke til kommentar
Sargus Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Latterlig test når dere ikke bruker topp modellene til konkurrentene av Razer. Her lukter det kjøpt og betalt lang vei 7 Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Corsair? Kommer i en oppdatering i neste runde, vi venter fortsatt på K95-platinum. Men du finner en del Corsair-tester her: https://www.tek.no/tester/tastatur?sortBy=tek_review_published&sortDir=desc&query=corsair&minPrice=0&maxPrice=2499 1 Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hvor er Pok3r RBG, eller et annet 60 % keyboard for den slags skyld? Jeg kan si såpass at f. eks. Pok3r er milevis foran de dere har testet i kvalitet. Når det kommer til lyd/støy, kanskje dere kunne skrevet litt om O-ringer? Koster en slikk og ingenting på ebay, og selv oldemor kan montere de. På en halvtime. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Corsair? Kommer i en oppdatering i neste runde, vi venter fortsatt på K95-platinum. Men du finner en del Corsair-tester her: https://www.tek.no/tester/tastatur?sortBy=tek_review_published&sortDir=desc&query=corsair&minPrice=0&maxPrice=2499 Corsair Strafe RGB bør dere også få med. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Minus på alle tastatur - Nordic layout. Har ikke akkurat Logitec lansert et TKL gaming tastatur? Selv har jeg et Filco TKL med brune keys. Liker det veldig godt. 1 Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Minus på alle tastatur - Nordic layout. Har ikke akkurat Logitec lansert et TKL gaming tastatur? Selv har jeg et Filco TKL med brune keys. Liker det veldig godt. Brune keys er min favoritt også! Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Finnes det noe som kan erstatte mitt nå over 10 år gamle Logitech UltraX? Altså lavprofil! 1 Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Minus på alle tastatur - Nordic layout. Har ikke akkurat Logitec lansert et TKL gaming tastatur? Selv har jeg et Filco TKL med brune keys. Liker det veldig godt. G410 er TKL tastatur fra Logitech sitter rimelig på gjerdet her når det gjelder neste tastatur for meg...bruker et G19 nå og bruker 8 av macroknappene daglig...sitter og vurderer G910 som erstatter da jeg er avhengig av macro knapper Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hvorfor ikke skrive prisene rett ved tastaturet, i nærheten av info boksen der prisguide allerede står? Kan ta med de 3 billigste butikkene eller noe sånt. Da blir det lettere å sammenligne. 1 Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hvorfor ikke skrive prisene rett ved tastaturet, i nærheten av info boksen der prisguide allerede står? Kan ta med de 3 billigste butikkene eller noe sånt. Da blir det lettere å sammenligne. Du kan jo bare sammenligne prisene i bunnen av artikkelen Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Lettere å se det når man leser om tastaturet enn scrolle opp og ned på siden for å sjekke prisen. Det burde ikke være så vanskelig å implementere når de allerede har link til prisguiden. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Har 3x Logitech G15 og skal jeg ha nytt keyboard en gang så skal jeg ha uten numpad Bruker aldri numpad for spilling uansett så den tar bare opp unødvendig plass Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Ducky SHINE 2 med MX Clear <3 NumPad er digg siden jeg bruker dette til ev. macro og ev. andre funksjoner. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 G410 er TKL tastatur fra Logitech sitter rimelig på gjerdet her når det gjelder neste tastatur for meg...bruker et G19 nå og bruker 8 av macroknappene daglig...sitter og vurderer G910 som erstatter da jeg er avhengig av macro knapper Tenkte vel mer på denne... https://www.tek.no/artikler/logitech-slipper-kompakt-tastatur-myntet-pa-gamere/377651 Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Holder fint på G710+ noen år til 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Skjønner enda ikke hvorfor lyd er en fordel når man spiller. En ting er at jeg sittet med headset, men jeg trykker ned en tast og får en respons på skjermen. Jeg behøver ikke lyd for å vite npr jeg klikker. Aldri er det slik at ingen ting skjer og jeg tenker "hm, klikket det i tasten nå?" Samtidig er lyden bare umåtelig irriterende når jeg hører den, og enda værre blir det når jeg hører lyden gjennom mikrofonene til de jeg spiller med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå