Mikkkael Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Jeg er en 15 år gammel gutt. I det siste har jeg merket en liten klump tett inntil den venstre brystvorte. Jeg har ikke tenk så mye over det men er dette normalt eller går det bort etter en stund? Klumpen er ca 0,5-1 cm og 0,5 cm høy. Vet ikke om dette er normalt eller ikke. Det gjør litt vondt akkurat i det området under brystvorten er dette normalt? Siden det er en liten klump under den venstre brystvorten så stikke den brystvorten lengere ut enn den høyre. Har har kanskje tenkt til å dra til legen og for skjekket det for sikkerhet skyld men spør først her hva folk tror:) Endret 8. mars 2017 av Mikkkael Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Helt normalt under puberteten, går vanligvis bort etterhvert (med mindre du er overvektig). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg hadde det selv da jeg var på din alder. Kan være en pubertetsgreie, men gå heller til en lege enn å få mange forvirrende svar på et forum. Lenke til kommentar
Mikkkael Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Helt normalt under puberteten, går vanligvis bort etterhvert (med mindre du er overvektig). Ok takk er ganske normal i kroppsvekten min så er ikke overvektig:) Lenke til kommentar
Mikkkael Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg hadde det selv da jeg var på din alder. Kan være en pubertetsgreie, men gå heller til en lege enn å få mange forvirrende svar på et forum. Takk for svar skal følge litt med på det og kanskje dra til lege for å få skjekket det:) Lenke til kommentar
Mikkkael Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Noe annet jeg kan legge til er st det gjør litt vondt akkurat i det området under brystvorten er dette normalt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Også gutter kan få ømme bryster i puberteten. Men hvis du er bekymra så ta deg heller en tur for mye til legen enn en tur for lite. Lenke til kommentar
Mikkkael Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Også gutter kan få ømme bryster i puberteten. Men hvis du er bekymra så ta deg heller en tur for mye til legen enn en tur for lite. Takk for svar:) Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Selv om du allerede er anbefalt 2 turer til legen, må jeg nok også gjøre det. Som foreslått, er det nok pubertetsklumper. Men, det kan være noe annet som trenger oppfølging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå