Fredrik N. Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Tror neppe vi kunne ha gjort noe slik på "min" fabrikk. Snasent bilde fra en litt uvanlig synsvinkel. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Tror neppe vi kunne ha gjort noe slik på "min" fabrikk. Snasent bilde fra en litt uvanlig synsvinkel. Mvh Fredrik Du har jo elv rett utfor fabrikken, er det ikke badeplass der? Takk for kommentar Fredrik Lenke til kommentar
h-a Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Antagelig ikke helt liten, denne kulpen, selv om det noen ganger kan være vanskelig å danne seg et bilde av det når man ikke har noe å sammenligne med. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Artig å se! Da tar du vel utfordringen, og bader der i sommer (regner med du da legger ut et badebilde, også)... 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Flott utsnitt og komp. Men jeg scrollet opp og er litt inne på 6-8 mm kutt i topp. Sikker er jeg ikke. Bare nevner det. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Enig, det ble er artig bilde ☺️ Utenfor vinduet på jobb snøer det ☺️ Hilsen Leif ? 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Henger meg på smort1 :-). Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Nesten som Vøringsfossen, men bare nesten. Nå er du jo nesten dømt til å få tatt et bad i kulpen også. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Antagelig ikke helt liten, denne kulpen, selv om det noen ganger kan være vanskelig å danne seg et bilde av det når man ikke har noe å sammenligne med. Artig å se! Da tar du vel utfordringen, og bader der i sommer (regner med du da legger ut et badebilde, også)... Flott utsnitt og komp. Men jeg scrollet opp og er litt inne på 6-8 mm kutt i topp. Sikker er jeg ikke. Bare nevner det. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar Enig, det ble er artig bilde ☺ Utenfor vinduet på jobb snøer det ☺ Hilsen Leif Henger meg på smort1 :-). Mvh Gunnar Nesten som Vøringsfossen, men bare nesten. Nå er du jo nesten dømt til å få tatt et bad i kulpen også. Mvh Ragnar Tusen takk for kommentarer alle mann! Størrelsen på kulpen tipper jeg er ca 4m i diameter. Jeg skjønner dere er interessert i et bilde av ei småchubby badenymfe i sin nest beste alder Vi får nå se på det... Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 I følge enkelte kommentarer her vil det komme flere for å se på hvis du annonserer dato og klokkeslett for eventuell bading i denne kulpen. Kanskje du til og med kan selge inngangsbiletter og tjene en slant? Tenkte et øyeblikk på Mardalsfossen da jeg så bildet ditt, men den ligger jo som kjent i rør. Fornemmer først og fremst ei fin vårstemning i bildet ditt her. Sol, smeltende is og snø og rennende vann. Mangler bare "fosseduren". Den kommer nok når fotografiene blir 4-dimensjonale. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 I følge enkelte kommentarer her vil det komme flere for å se på hvis du annonserer dato og klokkeslett for eventuell bading i denne kulpen. Kanskje du til og med kan selge inngangsbiletter og tjene en slant? Tenkte et øyeblikk på Mardalsfossen da jeg så bildet ditt, men den ligger jo som kjent i rør. Fornemmer først og fremst ei fin vårstemning i bildet ditt her. Sol, smeltende is og snø og rennende vann. Mangler bare "fosseduren". Den kommer nok når fotografiene blir 4-dimensjonale. Mvh.Oddvar Jeg tror jeg dropper annonseringen..det får holde med bildebevis Mardalsfossen er av et helt annet kaliber enn denne lille bekken her Av og til er det jo synd at det ikke følger lyd og lukt med bildene, men av og til er det jo veldig bra også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg