Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antagelig ikke helt liten, denne kulpen, selv om det noen ganger kan være vanskelig å danne seg et bilde av det når man ikke har noe å sammenligne med.

Artig å se! Da tar du vel utfordringen, og bader der i sommer (regner med du da legger ut et badebilde, også)... ;)

Flott utsnitt og komp.

Men jeg scrollet opp og er litt inne på 6-8 mm kutt i topp. Sikker er jeg ikke. Bare nevner det.

Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på.

Roar

Enig, det ble er artig bilde ☺ Utenfor vinduet på jobb snøer det ☺

Hilsen Leif

Henger meg på smort1 :-). Mvh Gunnar

Nesten som Vøringsfossen, men bare nesten.

Nå er du jo nesten dømt til å få tatt et bad i kulpen også.

Mvh Ragnar

Tusen takk for kommentarer alle mann! :) Størrelsen på kulpen tipper jeg er ca 4m i diameter.

Jeg skjønner dere er interessert i et bilde av ei småchubby badenymfe i sin nest beste alder :lol: Vi får nå se på det...;)

Lenke til kommentar

I følge enkelte kommentarer her vil det komme flere

for å se på hvis du annonserer dato og klokkeslett

for eventuell bading i denne kulpen. Kanskje du til og med kan selge inngangsbiletter og tjene en slant?

Tenkte et øyeblikk på Mardalsfossen da jeg så bildet ditt, men den ligger jo som kjent i rør.

Fornemmer først og fremst ei fin vårstemning i bildet ditt her. Sol, smeltende is og snø og rennende vann. Mangler bare "fosseduren". Den kommer nok når fotografiene blir 4-dimensjonale.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

I følge enkelte kommentarer her vil det komme flere

for å se på hvis du annonserer dato og klokkeslett

for eventuell bading i denne kulpen. Kanskje du til og med kan selge inngangsbiletter og tjene en slant?

Tenkte et øyeblikk på Mardalsfossen da jeg så bildet ditt, men den ligger jo som kjent i rør.

Fornemmer først og fremst ei fin vårstemning i bildet ditt her. Sol, smeltende is og snø og rennende vann. Mangler bare "fosseduren". Den kommer nok når fotografiene blir 4-dimensjonale.

Mvh.Oddvar

Jeg tror jeg dropper annonseringen..det får holde med bildebevis ;)

Mardalsfossen er av et helt annet kaliber enn denne lille bekken her :lol:

Av og til er det jo synd at det ikke følger lyd og lukt med bildene, men av og til er det jo veldig bra også. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...