Christian86 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kjøpte en latitude maskin, denne fikk litt dårlig behandling i frakten noe jeg klaget på. Skulle få ny maskin og kunne velge mellom å få samme eller en annen. Valgte en lettere modell ettersom den jeg hadde var vanskelig å ha med på skolen til tider. Vel, den ble startet på 27. november og er beregnet ferdig 5.januar neste år (2004)...burde jeg like så godt bare gå fra kjøpet eller burde jeg ha tolmodighet å vente? fikk løfte om å ha den før jul. hva syns dere? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du kan vel i utgangspunktet kreve kjøpet hevet og så kjøpe en annen maskin (kanskje et annet sted). Det er jo ikke din feil at det er transportskade, så jeg hadde ihvertfall hevet kjøpet. Nesten 6 uker er uansett uakseptabelt å vente! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvis du må maskinen tidligere venter du selvfølgelig ikke. Siden det er en skolemaskin, har du vel tid til å vente. Du kan også prøve å få med noe gratis som påkjønnelse for at du venter. Feks en bæresekk, ekstra ram eller noe. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 jeg sitter med Latituden som ikke funker helt bra nå, og fikk et bra tilbud på den nye. men det var litt fordi jeg gav dem inn for dårlig maskin før den jeg har nå. Altså kjøpte maskin i september, den ble byttet ut i i november og nå venter jeg ¨på nr 3. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har du mulighet til å gå fra kjøpet da? Siden du "først" kjøpte den i september så har du ikke noe bytterett lenger? Du har vel ikke rett til noe mer enn å få byttet maskina? Bare lurer, kan jo hende du har fått annen beskjed av dell... K Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 jeg akn fint gå fra kjøpet. ettersom omleveringen fra dell gav meg 14 dager betenkningstid om jeg ville heve. Den nye kommer ikke til avtalt tid, dermed så kan jeg gå fra avtale på den samt jeg kan gå fra avtale i henhold til reklamsjonsretten min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå