Gå til innhold

Til alle som skal på Metallica konsert i dag 3.des

Inkognito

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg var på Metallica konserten i går (2.desember), og skal selvfølgelig i dag også :devil:

Til alle dere som også var der i går, håper jeg dere la merke til at James begynte å spille på Frayed Ends of Sanity like før de siste ekstranummerne (som jeg tror de spilte bare fordi det var så god stemmning).

Da ble selvfølgelig jeg helt i ekstase ettersom jeg har ønsket å høre denne live lenge. Jeg begynte da å synge med riffet slik som på albumet; Oooo-eee-o O-O-Oooo-O (vansklig med lydskrift gitt ;) ) Men da var omtrent ingen andre som sang med bortsett fra de to kameratene jeg var der med. Skuffende. Jeg innbiller meg at fordi ingen sang med tenkte James "jaja, ingen kan denne visst, vi spiller en annen"... Krise! (De spilte forøvrig andre knall låter da :) )

Så min oppfordring til alle som skal på konserten i dag 3.des. Når det ser ut til at de skal si "hadebra", begynn å syng; Oooo-eee-o O-O-Oooo-O! Hvis dere ikke ve hvordan, gjør hjemmeleksene deres og hør på plata :thumbup:

Hvis vi alle står sammen om dette kan dette gå bra. De kommer sikkert ikke til å spille hele, men iallefall litt.

Vær så snill å gjør en innsats!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...