Redaksjonen. Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 En flåte av biler skal ta deg dit du vil når du vil.Dette er Volkswagens første selvkjørende bil Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Av en eller annen grunn tenkte jeg 'vitaminbjørn' da jeg så bildet... 4 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Endelig er sjefs Designerne gamle/voksne nokk: ref: http://www.flyingpenguin.com/?p=200 Endret 8. mars 2017 av Halvor Sølvberg- the MOV 1 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ingen estetisk höydare akkurat, men til det den er tiltenkt så er den jo egentlig midt i blinken. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Bare å sette av en fil til selvkjørende biler i riktig retning i rushtiden så løser vi nok trafikkork problemet ganske kjapt! 2 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Bare å sette av en fil til selvkjørende biler i riktig retning i rushtiden så løser vi nok trafikkork problemet ganske kjapt! Kø i 30 minutt kvar veg er produktivt på sin måte.Ikke Deres eller min, men artiklene om kø....! Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Av en eller annen grunn tenkte jeg 'vitaminbjørn' da jeg så bildet... Det er ingen grunn til at kjøyretøy skal sjå ut slik som dei gjer i dag.Der flere meter går vekk til ingen ting, og der reinholdet og reprasjoner er gjort komplisert. I tillegg dårlig modulitet. Det e jo å håpe at det som er på trappene av underlevrandører av automasjon, drivliner og energiforsyning gir noe betre rom for å lage nisjeprodukter innen området Endret 9. mars 2017 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Som et alternativ til trikk og idiotiske trikkeskinner; godt. 1 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Har den plass til modellflya mine?I fremtiden driver alle mennesker med det samme, og har de samme behovene, visstnok. Krisemaksimere litt jeg også. Endret 10. mars 2017 av Lynxman 1 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Har den plass til modellflya mine? I fremtiden driver alle mennesker med det samme, og har de samme behovene, visstnok. Krisemaksimere litt jeg også. Tja, mine modeller tenkte De lite på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå