akelbo Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Uncharted: The Lost Legacy kan bli seriens aller siste innslag.Naughty Dog har ingen planer om å lage flere Uncharted-spill Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Helt greit. Håper de tar en Guerrilla og lager noe som er 10 ganger bedre enn forrige spillserie de laget. 1 Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Helt greit. Håper de tar en Guerrilla og lager noe som er 10 ganger bedre enn forrige spillserie de laget. Vanskelig å lage noe som er 10x bedre enn Uncharted serien da. GG hadde det betydelig lettere med Killzone. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 De sa vel det samme etter treeren Ingen vits å legge en så bra franchise død, men av og til er det jo greit å ta en liten pause. Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Helt greit. Håper de tar en Guerrilla og lager noe som er 10 ganger bedre enn forrige spillserie de laget. Vanskelig å lage noe som er 10x bedre enn Uncharted serien da. GG hadde det betydelig lettere med Killzone. Personlig synes jeg Jak and Daxter var omtrent 10x så bra som Uncharted (selv om jeg er fan) så en retur dit - eller noe helt nytt - er jeg ikke negativ til! 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Det samme sa de etter fireren. Det samme sa de etter Last of Us. At de holde på sånn synes jeg er ei ripe i en aldri så fin lakk. Men samtidig er det det en del av meg som håper på mer av hver spillserie. Then again hvis det ble ny serie for hvert spill hvor alle hadde samme nivå som Last of Us hadde jo det bare vært varmt velkomment. Endret 9. mars 2017 av maanemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå