Harald Brombach (digi.no) Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Visual Studio har vært på slankekur. Nå er resultatet klart Lenke til kommentar
GOAXT8WU Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 "Kortere oppstartstid" - herlig! Testet akkurat 2015-utgaven nå og det tok hele 2 sekunder å starte, riktignok ssd-disk. Nei, det jeg savner mest er en open-source plattform å kjøre .net-programmer på (gratis). Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Nei, det jeg savner mest er en open-source plattform å kjøre .net-programmer på (gratis). Mono? .NET Core? Endret 8. mars 2017 av GeirGrusom Lenke til kommentar
GOAXT8WU Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Nei, det jeg savner mest er en open-source plattform å kjøre .net-programmer på (gratis).Mono?.NET Core? Jeg vil gjerne ha det fulle produktet til å kjøre. Ikke en liten bit av kjernen. Men det finnes alternative språk og plattformer, men for hobby.-bruk kunne jeg godt tenkt meg en gratis-server av windows for å kjøre .net. Lenke til kommentar
HK76 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Nei, det jeg savner mest er en open-source plattform å kjøre .net-programmer på (gratis).Mono?.NET Core? Jeg vil gjerne ha det fulle produktet til å kjøre. Ikke en liten bit av kjernen. Men det finnes alternative språk og plattformer, men for hobby.-bruk kunne jeg godt tenkt meg en gratis-server av windows for å kjøre .net. Det fulle produktet? Hva skal du bruke det til? Snakker du om Windows-programmer eller Mac-programmer med grafisk brukergrensesnitt? Det er ikke noe problem å kjøre store programmer/løsninger på .Net core. Jobber selv på et prosjekt der vi gjør nettopp det. Og du trenger ikke lenger Windows. Du kan kjøre .Net core på både Mac og Linux. 1 Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Hørte mye positivt om Visual Studio før jeg ga det en sjanse i mange måneder for et par-tre år siden. Kan ikke si jeg skjønte veldig mye av den positive omtalen. Takke meg til IntelliJ, Sublime og Atom f.eks. Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 "Kortere oppstartstid" - herlig! Testet akkurat 2015-utgaven nå og det tok hele 2 sekunder å starte, riktignok ssd-disk. Nei, det jeg savner mest er en open-source plattform å kjøre .net-programmer på (gratis). samme Lenke til kommentar
VABZJDTR Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 klarer VS å slenge opp parenteser automatisk på metoder nå???? Lenke til kommentar
dizx Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 klarer VS å slenge opp parenteser automatisk på metoder nå???? Siden VS 2012 tror jeg? Bruker for det meste ReSharper uansett. Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Slank, og slank, fru Blom. Full Enterprise install bikker 50Gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå