Gå til innhold

Visual Studio har vært på slankekur. Nå er resultatet klart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det jeg savner mest er en open-source plattform å kjøre .net-programmer på (gratis).

Mono?

.NET Core?

Jeg vil gjerne ha det fulle produktet til å kjøre. Ikke en liten bit av kjernen. Men det finnes alternative språk og plattformer, men for hobby.-bruk kunne jeg godt tenkt meg en gratis-server av windows for å kjøre .net.

Lenke til kommentar

Nei, det jeg savner mest er en open-source plattform å kjøre .net-programmer på (gratis).

Mono?

.NET Core?

Jeg vil gjerne ha det fulle produktet til å kjøre. Ikke en liten bit av kjernen. Men det finnes alternative språk og plattformer, men for hobby.-bruk kunne jeg godt tenkt meg en gratis-server av windows for å kjøre .net.

Det fulle produktet?

Hva skal du bruke det til? Snakker du om Windows-programmer eller Mac-programmer med grafisk brukergrensesnitt?

Det er ikke noe problem å kjøre store programmer/løsninger på .Net core. Jobber selv på et prosjekt der vi gjør nettopp det.

Og du trenger ikke lenger Windows. Du kan kjøre .Net core på både Mac og Linux.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Kortere oppstartstid" - herlig! Testet akkurat 2015-utgaven nå og det tok hele 2 sekunder å starte, riktignok ssd-disk.

samme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...