AfterGlow Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Se videoen av Airbus' nye konsept som kombinerer flyvende og kjørende bil.Slik vil Airbus at vi skal bevege oss rundt i byene i fremtiden Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Tviler på at dette er økonomisk bærekraftig. Altfor mange tulleideèr som ikke er praktisk eller økonomisk gjennomførbare. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Vet dette havner noe i UFO-skeptiker kategorien, men hva om amerikanske myndigheter har tappet inn i energien fra vakuumet som finnes i universet slik som beskrevet i video? Går ihvertfall an å tenke tanken om at det muligens finnes ting som vi ikke vet om enda, men som kanskje andre har oppdaget? Obs! lang video i fra UFO-jaktere: Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Syntes det Elon Musk sier om flyvende biler er ganske så fint: Musk said flying cars need to generate a lot of downward force to not fall out of the sky, which would result in a lot of wind and noise for people on the ground. He also said there's a risk of falling debris if falling cars were to get in a mid-air fender bender. "If somebody doesn't maintain their flying car, it could drop a hubcap and guillotine you," Musk said. "Your anxiety level will not decrease as a result of things that weigh a lot buzzing around your head." 3 Lenke til kommentar
flinx Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Dette får meg til å lure på om Arngren noensinne fikk flygebilen han bestilte i 2006 http://www.arngren.net/moller.html 2 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Fuck Airbus, jeg kan ikke reise meg uten at knærne mine slås inntil noe, eller sitte i noe sete komfortabelt. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Eller fuck ymse bilprodusenter som ikke lager beinplass nok til godt vokste skandinaviere. Jeg passer vel inn i mange biler, men har sett et par kompiser slite noe så jævlig med beinplassen. Endret 9. mars 2017 av G 2 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Jeg måtte hoppe ut i fra en traktor av asian origin for å strekke beina mine. Det var å sette den i nøytralt og ned i fra 4 til 2 også idle. Også hoppe ut meg gigantiske smerter. Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Syntes det Elon Musk sier om flyvende biler er ganske så fint: Musk said flying cars need to generate a lot of downward force to not fall out of the sky, which would result in a lot of wind and noise for people on the ground. He also said there's a risk of falling debris if falling cars were to get in a mid-air fender bender. "If somebody doesn't maintain their flying car, it could drop a hubcap and guillotine you," Musk said. "Your anxiety level will not decrease as a result of things that weigh a lot buzzing around your head." Hubcaps on a flying car...? But WHY?! 2 Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Fuck Airbus, jeg kan ikke reise meg uten at knærne mine slås inntil noe, eller sitte i noe sete komfortabelt. Det er fordi flyselskapet har satt setene tett. Airbus har ikke noe med det å gjøre. Her er en oversikt over seteavstand hos forskjellige selskaper, så kan du velge et selskap med stor seteavstand om du vil: https://www.seatguru.com/charts/generalcharts.php 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Den flyvende bilen vil jeg ha. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Eller fuck ymse bilprodusenter som ikke lager beinplass nok til godt vokste skandinaviere. Jeg passer vel inn i mange biler, men har sett et par kompiser slite noe så jævlig med beinplassen. Kjøp Volvo Lenke til kommentar
G Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Hubcaps on a flying car...? But WHY?! vet ikke helt. Men kanskje fordi det ser kult ut? Eller kanskje fordi de sitter på landingshjulene øh.. eh.. For de som ikke kan inglish Denne ser kanskje ut som en fallende giljotin om man får den i metallutgave: http://www.sip-scootershop.com/en/products/hub+cap+vespa+for+10+rim_89713000 Uansett får man en jævlig skallebank, det er nok sikkert. Samt kanskje indre blødninger som gjør at du må akutt-hastes inn i en hjerneskanneprosedyre. Det blir "garantert" veldig oppfylt på landets forskjellige akuttmottak, og legene kommer til å trygle på sine knær etter flere kostbare skannermaskiner Politikerfaen vet nok ikke hva de sier ja til om de godkjenner disse flyvebilene. Endret 9. mars 2017 av G Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Syntes det Elon Musk sier om flyvende biler er ganske så fint: Musk said flying cars need to generate a lot of downward force to not fall out of the sky, which would result in a lot of wind and noise for people on the ground. He also said there's a risk of falling debris if falling cars were to get in a mid-air fender bender. "If somebody doesn't maintain their flying car, it could drop a hubcap and guillotine you," Musk said. "Your anxiety level will not decrease as a result of things that weigh a lot buzzing around your head." Derfor dette konseptet der man kan både kjøre og fly etter hvor det er mest naturlig... Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Vei helt fram , eller ikke, til hytta, blir uten betydning fremover. Men konseptet med delt sittedel og kjøredel burde kanskje overføres til vanlig bilproduksjon? Med standard moduler som kunne skiftes ut, hvis den ene eller andre delen ble slitt/umoderne. Endret 12. mars 2017 av Fri diskusjon og kunnskap Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Fuck Airbus, jeg kan ikke reise meg uten at knærne mine slås inntil noe, eller sitte i noe sete komfortabelt. Airbus setter setene så tett kundene som bestiller flyene ønsker de. Bestill deg ditt eget fly så kan du ha en stol helt bak i flyet og 50 meter beinplass? 1 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Tviler på at dette er økonomisk bærekraftig. Altfor mange tulleideèr som ikke er praktisk eller økonomisk gjennomførbare. Dette er en av måtene å drive utvikling på. Hadde man gjort som du antyder, vil le mange prosjekter aldri vært fullført, og mange oppfinnelser aldri blitt oppdaget. Luftige ideer har mange ganger vært drivkraften bak for å realisere dem. Lenke til kommentar
Superprofessor X Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 kanskje de verger seg fra å kalle det for helikopter i håp om å lure myndighetene til å la dem kjøre helikopter uten å ha helikopter-lappen... =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå