Trengerhjelp. Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Har ikke fått den på min s7 flat.. har ice net. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Har ikke fått den på min s7 flat.. har ice net. Kan noen hjelpe? Bare at laste ned 6.1 eller 7,0 fra SamMobile og legge den inn. Eg brukte 6,1 og la den inn og så fikk eg uppdate over the air,måtte søke manuelt 2 gange. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Skal ikkje foon finne denne oppdateringa sjølv? Kor ofte skal den søke på nettet? Den S7'n eg såg på hadde ikkje søkt etter oppdateringer sida jula 2016. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Skal ikkje foon finne denne oppdateringa sjølv? Kor ofte skal den søke på nettet? Den S7'n eg såg på hadde ikkje søkt etter oppdateringer sida jula 2016. Har du TEN eller NEE Lenke til kommentar
Happydaydreamer669 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Feil i overskriften, det er ikke siste versjon. Samsung-eiere får nå 7.0 som er over et halvt år gammel og nesten er som beta å regne. 7.1 ble kjapt gitt ut (oktober 2016) for å fikse en rekke kritiske sikkerhetsfeil. Tipper vi får denne et år etter hos Samsung. Til sammenligning fikk flere rimelige Huawei telefoner 7.0 for snart et halvt år siden. Så moralen er, kjøp billige telefoner og vær oppdatert i stedet for å kjøpe Samsung sine "flaggskip". Lenke til kommentar
inside_452535 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Taste inn følgende der man taster inn nummer for å ringe: *#1234#. Sjekk ut punktet hvor det står "CSC". Etter modellnummeret, ca midt i, må det stå "TEN". takk Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Feil i overskriften, det er ikke siste versjon. Samsung-eiere får nå 7.0 som er over et halvt år gammel og nesten er som beta å regne. 7.1 ble kjapt gitt ut (oktober 2016) for å fikse en rekke kritiske sikkerhetsfeil. Det er fult mulig å kjøre et helt patchet OS uten at versjonsnummeret er det nyeste. Det er også fult mulig å ha en "snart halvt år gammel" 7.0 versjon som mangler patcher på en haug kjente sikkerhetshull. Lenke til kommentar
Doffen1234 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 har s7 edge med Telenor (ten), har ikke fått oppdateringen enda, men går det an å laste ned Nordic (nee) ? ivrig etter android 7. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 har s7 edge med Telenor (ten), har ikke fått oppdateringen enda, men går det an å laste ned Nordic (nee) ? ivrig etter android 7. Ja det er bare å kjøre på det. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Ikke akkurat korrekt av Telenor (s7edge)Bare sommel fra Samsung og Telenor. Har sjekka manuelt 4 ganger idag, senest nå. Ufattelig dårlig. Vurderer å skrote android, Samsung og Telenor. Skulle gjerne hatt wifitale. Lenke til kommentar
Ronny78 Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Venter FORTSATT på oppdatering.. Har S7 Edge fra Telenor.. arg arg arg Lenke til kommentar
Nico84 Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Kan folk være så greie å legge ut skjermdump av batteriforbruket og gjerne fortelle om erfaringer med batteriet med Nougat? Lest på Twitter, GSMarena etc at folk er misfornøyde med batteriet etter innstallering. PhoneArena oppgir at batteriet er hele 10% dårligere med Nougat! Ikke interessert i å få enda dårligere batteri med Nougat. Endret 14. mars 2017 av Nico84 Lenke til kommentar
flinx Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Kan folk være så greie å legge ut skjermdump av batteriforbruket og gjerne fortelle om erfaringer med batteriet med Nougat? Lest på Twitter, GSMarena etc at folk er misfornøyde med batteriet etter innstallering. PhoneArena oppgir at batteriet er hele 10% dårligere med Nougat! Ikke interessert i å få enda dårligere batteri med Nougat. Problemet er at det tar litt tid for OS-et å lære bruksvanenen dine, så i starten vil batteriet være dårligere. Du trenger minst én uke for at ting skal justere seg helt inn. I tillegg hender det at noe henger seg opp, f.eks. her om dagen var det et eller annet i Android som bare spiste batteri, slik at batteriet var nesten tomt etter bare 5 timer med liten bruk. Etter en omstart og fullading var alt helt greit igjen. I dag har batteriet gått ned til 50 % etter ca. 10 timer, som er det jeg vil kalle akspetabelt, men ikke helt ideelt. Lenke til kommentar
HKICLPUB Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Skal ikkje foon finne denne oppdateringa sjølv? Kor ofte skal den søke på nettet? Den S7'n eg såg på hadde ikkje søkt etter oppdateringer sida jula 2016. Den søker om den står på auto. Det er ingen oppdateringer siden desember 2016 om du har TEN.( og den sikkerhetsoppdateringen er egentlig fra november. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Skal ikkje foon finne denne oppdateringa sjølv? Kor ofte skal den søke på nettet? Den S7'n eg såg på hadde ikkje søkt etter oppdateringer sida jula 2016. Har du TEN eller NEE Ikkje sikker, er ikkje min telefon eg oppdaterte. Men når eg sjekka for update lasta den end 1gb + også installerte. Lenke til kommentar
Lauf Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Via sammobile og odin la jeg inn NEE varianten, når jeg bruker *#1234# så står det at jeg har NEE, men kobler jeg den til smartswitch står det TEN, har heller ikke fått oppdateringen. Hva kan ha gått "galt" ? Lenke til kommentar
Call 123 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg har Samsung Galaxy S7 endge og Telenor .Den begynte nå og laste ned den nye oppdatering. :-) Lenke til kommentar
airguard Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg har Samsung Galaxy S7 endge og Telenor .Den begynte nå og laste ned den nye oppdatering. :-)Du har rett nå kom den 1 Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Vet ikke om dette er en følge av nougat, men etter at jeg oppdaterte så opplever jeg en slags metallisk lyd under en vanlig mobilsamtale når jeg ringer ut. Men når jeg blir oppringt, så er lyden på mobilsamtalen helt normal. Om jeg ringer via messenger er denne metallisk lyden borte, da er det god kvalitet. Denne metalliske lyden forekommer ikke på høyttaler. Bruker ice.net på min s7 Egde, endret akkurat abonnement fra 99 til 129 (fri bruk i EU/EØS) og rakk ikke teste om jeg hadde denne lyden før jeg oppdaterte til nougat. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
flinx Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Vet ikke om dette er en følge av nougat, men etter at jeg oppdaterte så opplever jeg en slags metallisk lyd under en vanlig mobilsamtale når jeg ringer ut. Men når jeg blir oppringt, så er lyden på mobilsamtalen helt normal. Om jeg ringer via messenger er denne metallisk lyden borte, da er det god kvalitet. Denne metalliske lyden forekommer ikke på høyttaler. Bruker ice.net på min s7 Egde, endret akkurat abonnement fra 99 til 129 (fri bruk i EU/EØS) og rakk ikke teste om jeg hadde denne lyden før jeg oppdaterte til nougat. Noen som har opplevd noe lignende? Ja, det er ikke Nougat - har hatt det problemet på Marshmallow også. Det virker helt vilkårlig når problemet oppstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg