steinjarle Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Nougat-oppdateringen er på plass.På tide: Nå får Samsung Galaxy S7 endelig nyeste Android Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Akkurat lagt inn denne. Kastet ned over 4g på toget til Oslo, tok lit tid men enn så lenge ser det bra ut. Ser ingen tegn til 4g/wifi tale på telia sitt nettverk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Det tok sin tid, men det var vel heller ikke uventet. Fikk meg en slik for et par dager siden og skuffelsen var stor da den fortsatt satt med Android 6. Skal vel sendes som B-post ifra Korea, så da tar det litt tid... Lenke til kommentar
Fjåtten Marcus Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Noen oppdatering på S7 Edge da ? Har denne fra Telenor, ingen oppdatering foreløpig 1 Lenke til kommentar
KalleKlovn34567 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ingen oppdatering på S7 Edge fra Telenor enda. Kommer sikkert ikke før om enda en måned. De kan skylde så lenge de vil på at ting tar tid.. men alle konkurrentene har nå klart dette helt fint flere måneder før dem med blant annet LG G5 som fikk den for 3 måneder siden. Aldri mer Samsung. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Noen oppdatering på S7 Edge da ? Har denne fra Telenor, ingen oppdatering foreløpig På telenor har forløpig kun S7 Flat(TEN) fått updaten. motsatt på S7 Edge (NEE) så jeg sitter her med MM fortsatt på Edge (TEN) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Akkurat lagt inn denne. Kastet ned over 4g på toget til Oslo, tok lit tid men enn så lenge ser det bra ut. Ser ingen tegn til 4g/wifi tale på telia sitt nettverk. Telia har ikke kommet med 4G-tale til S7/S7 Edge enda og wifi-tale er ikke lansert som tjeneste i det hele tatt hos dem. Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg laster nå ned oppdateringen mens jeg skriver, med modell SM-G935F (S7 Edge). Håper på smertefri oppgradering Dette på Telenor abonnement (via jobben). 1 Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg laster nå ned oppdateringen mens jeg skriver, med modell SM-G935F (S7 Edge). Håper på smertefri oppgradering Dette på Telenor abonnement (via jobben). Telefonen er riktignok kjøpt fra Elkjøp. Kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
KalleKlovn34567 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg laster nå ned oppdateringen mens jeg skriver, med modell SM-G935F (S7 Edge). Håper på smertefri oppgradering Dette på Telenor abonnement (via jobben). Telefonen er riktignok kjøpt fra Elkjøp. Kan det ha noe å si? Da kan det være at det ikke er en Telenor Mobil. Kun ene telefon solgt med Telenor abonnement. Telenor sine mobiler kjører nemlig en egen versjon TEN, og er proppet med massevis av spam apper fra Telenor.. bortimot 8 eller 9 stykk kun fra dem. 1 Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg laster nå ned oppdateringen mens jeg skriver, med modell SM-G935F (S7 Edge). Håper på smertefri oppgradering Dette på Telenor abonnement (via jobben). Telefonen er riktignok kjøpt fra Elkjøp. Kan det ha noe å si? Da kan det være at det ikke er en Telenor Mobil. Kun ene telefon solgt med Telenor abonnement. Telenor sine mobiler kjører nemlig en egen versjon TEN, og er proppet med massevis av spam apper fra Telenor.. bortimot 8 eller 9 stykk kun fra dem. Oisann, det var jeg ikke klar over Jeg har helt klart ikke noe "TEN" versjon nei. Så det er vel årsaken da. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Snakker vi om 7.0 som nyeste Android, eller får S7 nå versjon 7.1.1 som Nexus og enkelte andre mobiler har fått allerede? 7.1.2 er fortsatt kun som beta og det er vel ingen som har fått denne offisielt ennå. 1 Lenke til kommentar
Kimmol Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Snakker vi om 7.0 som nyeste Android, eller får S7 nå versjon 7.1.1 som Nexus og enkelte andre mobiler har fått allerede? 7.1.2 er fortsatt kun som beta og det er vel ingen som har fått denne offisielt ennå. Vi snakker 7.0 her. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Akkurat lagt inn denne. Kastet ned over 4g på toget til Oslo, tok lit tid men enn så lenge ser det bra ut. Ser ingen tegn til 4g/wifi tale på telia sitt nettverk. Mulig du må skaffe deg nyere sim-kort :-/ Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Noen oppdatering på S7 Edge da ? Har denne fra Telenor, ingen oppdatering foreløpig På telenor har forløpig kun S7 Flat(TEN) fått updaten. motsatt på S7 Edge (NEE) så jeg sitter her med MM fortsatt på Edge (TEN) Uhm, TEN og NEE er ikke modellene, du får S7 Edge i både TEN og NEE og S7 Flat i både TEN og NEE 1 Lenke til kommentar
worldin Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Installert på s7 edge i morrest i 9 tiden. Telenor. 4g tale ikon men vet ikke hva det er Lenke til kommentar
tekmobil Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 På tide, men ingen tegn til wifi/4g tale. Lenke til kommentar
tekmobil Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Snakker vi om 7.0 som nyeste Android, eller får S7 nå versjon 7.1.1 som Nexus og enkelte andre mobiler har fått allerede? 7.1.2 er fortsatt kun som beta og det er vel ingen som har fått denne offisielt ennå. Vi snakker om 7.0 på S7, skriveleif av journalist Lenke til kommentar
Angvik97 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Har Samsung Galaxy S7 Telenor versjon men ikke fått oppdatering enda..... Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Noen oppdatering på S7 Edge da ? Har denne fra Telenor, ingen oppdatering foreløpig På telenor har forløpig kun S7 Flat(TEN) fått updaten. motsatt på S7 Edge (NEE) så jeg sitter her med MM fortsatt på Edge (TEN) Uhm, TEN og NEE er ikke modellene, du får S7 Edge i både TEN og NEE og S7 Flat i både TEN og NEE Klar over det. burde formulert meg bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg