Raz Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hepp, jeg sitter på jobb og får ikke tilgang til mirc, mest sannynlig pga at en port er steng elns. Går det an å gå uten om dette slik at jeg får koblet meg opp mot ønsket server? Har hørt om noe som jeg tror ble kallt http forwarding.. Takk Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 For det første heter det vel irc, og for det andre er vel irc på jobben fyfy? Meeen, finn servere som bruker porter du har oppe.. 8080 er vel mest sannsynelig er oppe og det finnes både qnet og efnet server som bruker denne. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Port 8000 og 8080 er som oftest åpen... London har vel en undernet-server som går på de to portene, elns... Lenke til kommentar
Raz Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 fiks en bouncer Takk for svar, men bouncer er et ukjent begrep for meg. Hvordan fikser man en bouncer? Kan jeg f.eks sette den opp på min egen maskin hjemme? Eller finnes det bouncere vi kan bruke? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Takk for svar, men bouncer er et ukjent begrep for meg. Det er lettere å velge en server som bruker en annen port enn 6667, eller hva som er standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå