Errae Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 har en ford scorpio med ett lite problem, når jeg trykker inn clutchen eller skifter gir, "detter" turtallet rett ned! bilen dør deretter ut og jeg må starte den på nytt ;D veldig irriterende når man bor i en by og må stoppe ofte ;D hehe noen ideer på hva det er ? har hatt den på service,men Ford's verksted mener at alt er iorden med bilen... )= Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Falskluft (lekkasje i slanger) eller defekt tomgangsregulator. Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hvilken motor har du i bilen din? Har scorpio selv og mistenker at du har forgassermotor med de problema som drkaos nevner.. [leke dum]Kjøp deg større sko så du rekker over gass og brems samtidig [/leke dum] Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 2.9liters motor,- v6 12v,- Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 -bensintilførsel -tenningssystem -lufttilførsel er ting du kan sjekke. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 har sjekket bensin og tenning, også gasspedalsystemet. men jeg skal ta å sjekke den lufttilførselen, tusen takk viss dette fungerer (= Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 den fungerer fint nå! litt høyt turtall, men ellers ok (= tusen takk for tipset!!! Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hva gjorde du egentlig? Kom det for lite luft eller for mye? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 renset dingen og satt den sjikkelig på plass (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå