Gunfreak Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Nei jeg er ikke subjektivt, vi vet fra både Wii og Wii U at Pro kontroller er brukt langt mer enn de andre kontrollene som følger med, Så da hadde det vært helt greit om PS4 kom med en joystick med en knapp på, og ikke noe mer. De lager gimmicky kontrollere som standard og selger den kontrollen de aller eller fleste foretrekker til en dyr penge. Med vilje, de vet dette, de vet dette fra Wii og Wii U, Da de har salgs tallene bedre enn noen andre. ser du ikke hvor feil det argumentet er selv? det du sier her er at Joy con ikke har alle knapper og joysticker til å spille spillene fullverdig at du ikke får brukt alle funksjonene spillet har å by på og det er jo løgn. for joy con har alle knappene som pro kontrolleren har, den har begge joystickene, og tilogmed Amiibo scanneren som pro kontrolleren har. så si meg hva er det joy con ikke har som pro kontrolleren har? hva som er mest brukt er irrelevant for det er nintendo sitt valg åssen kontroller dem selger med konsollen sin. uansett hvor mye du vrir og vender på det så er din mening akkurat din og derfor subjektiv. og det at du tror du baserer seg på fakta når du bruker argumenter som "en joystick med en knapp på, og ikke noe mer." viser at du ikke baserer deg på fakta men din mening om at joy con er dårligere enn en pro kontroller. jeg vil si pro kontroller er best i docked mode, og joy con best i håndholdt. og det er min subjektive mening. andre kan mene at joy con er best over alt, andre kan mene pro er best over alt. Så selv du mener pro er bedre på tv, og siden dette er en stasjonær/håndholdt hybrid har du altså bare fått halvparten av det du trenger. Du ser virkelig ikke noe galt i at Nintendo sitter og ser, hmm 95% mener at pro kontroller på Wii Og Wii u er et must, da selger vi pro kontroller til Switch til ekstra mye mye penger. De lopper dere med andre ord. De vet de aller fleste føler de MÅ ha en pro kontroller og derfor priser den ektremt. Det er ikke ulovlig men det er ANTI FORBURKER. 1 Lenke til kommentar
annonymm Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Nei jeg er ikke subjektivt, vi vet fra både Wii og Wii U at Pro kontroller er brukt langt mer enn de andre kontrollene som følger med, Så da hadde det vært helt greit om PS4 kom med en joystick med en knapp på, og ikke noe mer. De lager gimmicky kontrollere som standard og selger den kontrollen de aller eller fleste foretrekker til en dyr penge. Med vilje, de vet dette, de vet dette fra Wii og Wii U, Da de har salgs tallene bedre enn noen andre. ser du ikke hvor feil det argumentet er selv? det du sier her er at Joy con ikke har alle knapper og joysticker til å spille spillene fullverdig at du ikke får brukt alle funksjonene spillet har å by på og det er jo løgn. for joy con har alle knappene som pro kontrolleren har, den har begge joystickene, og tilogmed Amiibo scanneren som pro kontrolleren har. så si meg hva er det joy con ikke har som pro kontrolleren har? hva som er mest brukt er irrelevant for det er nintendo sitt valg åssen kontroller dem selger med konsollen sin. uansett hvor mye du vrir og vender på det så er din mening akkurat din og derfor subjektiv. og det at du tror du baserer seg på fakta når du bruker argumenter som "en joystick med en knapp på, og ikke noe mer." viser at du ikke baserer deg på fakta men din mening om at joy con er dårligere enn en pro kontroller. jeg vil si pro kontroller er best i docked mode, og joy con best i håndholdt. og det er min subjektive mening. andre kan mene at joy con er best over alt, andre kan mene pro er best over alt. Så selv du mener pro er bedre på tv, og siden dette er en stasjonær/håndholdt hybrid har du altså bare fått halvparten av det du trenger. Du ser virkelig ikke noe galt i at Nintendo sitter og ser, hmm 95% mener at pro kontroller på Wii Og Wii u er et must, da selger vi pro kontroller til Switch til ekstra mye mye penger. De lopper dere med andre ord. De vet de aller fleste føler de MÅ ha en pro kontroller og derfor priser den ektremt. Det er ikke ulovlig men det er ANTI FORBURKER. ja jeg selv mener den er bedre på tv, men som jeg også sa joy con fungerer like fint. hva som er best er personlig mening og pro kontrolleren er fortsatt ikke nødvendig for å spill siden joy con faktisk har alle knappene og ikke er en fiktiv kontroll med en joystick og en knapp som du brukte som argument. det er ikke anti forbruker at dem selger ekstra utstyr som ikke følger med. og siden det er en stasjonær/håndholdt hybrid gir det mer mening at dem selger med kontroller som kan brukes på begge måter enn pro kontroller som er tungvindt å bruke som håndholdt. og dem har ikke loppa meg, jeg har valgt å kjøpe ekstra utstyr i tillegg til switch. det var mitt valg, jeg hadde ikke en nintendo representant stå med pistol mot hode mitt og si enten kjøper du den kontroller til 799 eller så skyter jeg deg. du skjønner at vi har noe som heter fri vilje og valgfrihet til å kjøpe det vi selv ønsker. vis du ikke vil ha switch pga du ikke får med kontrolleren du vil ha så er det ditt valg og har ingen ting med antiforbruker å gjøre. men hadde dem sagt du må ha pro kontroller for å spille docked så hadde det vært anti forbruker. men det du maser om er ikke anti forbruker på noen måte. og vis du skal diskutere mer om det her så kom med noen nye argumenter. Endret 8. mars 2017 av annonymm Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Det jeg liker med Joyconeene er at de på samme måte som med wiimote og nunchuck lar deg spille mye mere tilbakelent. Man blir ikke tvunget til å sitte med henda knyttet sammen sånn som man må når man bruker en vanlig kontroll. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Å spille avslappet og lene seg tilbake med Wiimote + nunchuck funket i hvert fall ikke for min del. Du hadde den forpulte ledningen i veien + stort sett ræva bevegelse kontrollere som bare fikk frem blodårene i pannen og langs halsen. Gi meg en vanlig, velprøvd håndkontroll hver eneste dag i året fremfor mer gimmick dritt. Nå er heldigvis Switch noe mer i den gaten når det kommer til kontrollene føler jeg, så takk Jesus & Co for det. Så akkurat der ser jeg mer den at å kunne lene seg tilbake og slappe av er gjeldende Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Du ser virkelig ikke noe galt i at Nintendo sitter og ser, hmm 95% mener at pro kontroller på Wii Og Wii u er et must, da selger vi pro kontroller til Switch til ekstra mye mye penger. De lopper dere med andre ord. De vet de aller fleste føler de MÅ ha en pro kontroller og derfor priser den ektremt. Det er ikke ulovlig men det er ANTI FORBURKER. Håper du kan backe opp påstanden på 95% Pro kontroll på Wii og Wii U med en link eller en rapport, og ikke bare "Men det er det alle sier". Det er ikke det jeg har hørt. Og til info: Min personlige mening, men også en mening jeg har sett florerer på nett på både previews, reviews og online forumer er at alle generelt sett er veldig imponerte over de nye Joy Con kontrollerne. Eneste de "klager" på er at de er litt små, men at dette er en tilvenningssak som man kommer over ganske raskt. Vil også spørre rett ut; har du testet maskinen selv? Har du prøvd å bruke joy con kontrollene på selve maskinen og i Joy Con Grip? Jeg har kun Joy Con Grip når jeg spiller Zelda, og avventet med å kjøpe Pro kontrolleren til jeg hadde testet dette. Og for min del så trenger jeg virkelig ikke en Pro kontroller. (og ikke prøv å prakke på meg Anti Forbruker-argumentet ditt, det er blitt tydelig gjennomtygd av Annonymm her) 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) ]Noen som vet hvorfor Switch koster like mye som en Ps4 Pro? Samme grunnen til at New 3DS koster mer en 5 ganger bedre Vita. Det er nytt. Her kommer det fram hva Nintendo tjener på, avhengige samlere. 4:55- 5:20 Endret 10. mars 2017 av Realzi Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Nei jeg er ikke subjektivt, vi vet fra både Wii og Wii U at Pro kontroller er brukt langt mer enn de andre kontrollene som følger med, Så da hadde det vært helt greit om PS4 kom med en joystick med en knapp på, og ikke noe mer. De lager gimmicky kontrollere som standard og selger den kontrollen de aller eller fleste foretrekker til en dyr penge. Med vilje, de vet dette, de vet dette fra Wii og Wii U, Da de har salgs tallene bedre enn noen andre. ser du ikke hvor feil det argumentet er selv? det du sier her er at Joy con ikke har alle knapper og joysticker til å spille spillene fullverdig at du ikke får brukt alle funksjonene spillet har å by på og det er jo løgn. for joy con har alle knappene som pro kontrolleren har, den har begge joystickene, og tilogmed Amiibo scanneren som pro kontrolleren har. så si meg hva er det joy con ikke har som pro kontrolleren har? hva som er mest brukt er irrelevant for det er nintendo sitt valg åssen kontroller dem selger med konsollen sin. uansett hvor mye du vrir og vender på det så er din mening akkurat din og derfor subjektiv. og det at du tror du baserer seg på fakta når du bruker argumenter som "en joystick med en knapp på, og ikke noe mer." viser at du ikke baserer deg på fakta men din mening om at joy con er dårligere enn en pro kontroller. jeg vil si pro kontroller er best i docked mode, og joy con best i håndholdt. og det er min subjektive mening. andre kan mene at joy con er best over alt, andre kan mene pro er best over alt. Så selv du mener pro er bedre på tv, og siden dette er en stasjonær/håndholdt hybrid har du altså bare fått halvparten av det du trenger. Du ser virkelig ikke noe galt i at Nintendo sitter og ser, hmm 95% mener at pro kontroller på Wii Og Wii u er et must, da selger vi pro kontroller til Switch til ekstra mye mye penger. De lopper dere med andre ord. De vet de aller fleste føler de MÅ ha en pro kontroller og derfor priser den ektremt. Det er ikke ulovlig men det er ANTI FORBURKER. When all else fails: Dra et random tall ut av ræva og fremstill det som fakta. Nintendo er ikke anti-forbruker, de kjører sin egen greie og så får de som er interessert kjøpe det hvis de vil. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Er Cemu lovlig? Nei. Men hvem spør. Jeg spør aldri noe jeg gjør fordi politi har ikke kontroll over det, Kan ikke huske siste gang jeg gjorde noe ulovlig da, det kommer nok av alderen. Spørsmålet er ditt som: Er heroin lovlig? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå