Gunnar Fagerli Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ikke bare topp tur, men også topp bilder begge versjoner. Spesielt liker jeg v1 med silhuettten av en skiløper godt plassert i bildeflata. Toppers:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ikke bare topp tur, men også topp bilder begge versjoner. Spesielt liker jeg v1 med silhuettten av en skiløper godt plassert i bildeflata. Toppers:-). Mvh Gunnar Jeg får korrigere meg litt :-). Personen kom tydeligere frem nå som jeg er inne på PCen, på 640en så det ut som en silhuett. Fremdeles toppers :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Ikke bare topp tur, men også topp bilder begge versjoner. Spesielt liker jeg v1 med silhuettten av en skiløper godt plassert i bildeflata. Toppers:-). Mvh Gunnar Jeg får korrigere meg litt :-). Personen kom tydeligere frem nå som jeg er inne på PCen, på 640en så det ut som en silhuett. Fremdeles toppers :-). Mvh Gunnar Silhuetten er nok bare en uskarp selfie, men det er jo artig å eksperimentere med annet med bare stein, snø og himmel. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Nydelig her Helge. Du har fått både Nord lyset og fjell Kjempe bra. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Fint bilde med solnedgang/nordlys---min drøm å få til. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Sånne turer er bare herlige! Topp bilder, men v1 er best. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Sånne turer er bare herlige! Topp bilder, men v1 er best. V1 er før showet startet, men til gjengjeld fikk man med siste rest av solnedgang. Turen opp tar bare 2-2 1/2 time avhengig av hvor tungt stativ som puttes i ryggsekken. Og det er dessuten bare 20 minutter unna Tromsø, så neste dag blir heller ikke ødelagt. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Fint bilde med solnedgang/nordlys---min drøm å få til. Dette øyeblikket varer ikke så lenge, da himmel lett blir utbrent på det kritiske punktet hvis det er for tidlig. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Herlig med slike øyeblikk ute i naturen! Eia, var en der! Takk for visning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg