Moerk Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Nordlysnatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 To flotte bilder, der nordlyset lager fin dybdevirkning. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Fuldstændig vildt..bare man da en dag kunne være så heldig at se dette..men så bliver man vel så forvirret eller overrasket at man glemmer hvordan man tager billede af dette ...smukt syn her og flot med lyset ved siden af Mvh Suss Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Nydelig Nordlys bilder. like begge to. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Virkelig flott, likte spesielt godt glitteret i snøen og måneskinnet i fjorden Begge to er fine, men synest kanskje at V1 var best. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Trond, susss, Jimmy og Helene. Takk til dere alle. Jeg kommer neppe til å legge ut nordlysbilder på ei stund nå. I så fall må det bli noe helt ekstraordinært. Har akkurat nå lagt ut mitt neste innlegg og det skal bli godt å komme seg i seng. God natt. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Likte disse, og spesielt V2! Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Likte disse, og spesielt V2! V2 måtte rettes opp litt (og kroppes) før jeg la det ut. Nordlyset er litt mer intenst på V2 - så, litt vaklende, enig med deg. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg