Fredrik N. Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 slaraffenliv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Tommel opp! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Artig, og meget uttrykksfull skildring av den klassiske sydenturist. Det oser av klart brudd med hverdagen hjemme.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Topp bilde dette, Fredrik! God sett og ikke minst godt komponert/fanget! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Solseng ved swimmingpoolen har aldri vært min stil. Men hver si løst sa mann og drakk mens de andre slåss. Jeg foretrakk stranda og helst uten klær, men nå er det definitivt slutt på strandlivet også for min del. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Meget dekorativt bilde. Du har komponert inn de forskjellige elementene på en måte som gir bildet god balanse. Fargemøsteret i bassenget, den røde parsollen, plantasjen, muren på skrå bak. Dette i tillegg til situasjonen bildet ditt formidler - understreket av en nysmurt kropp, klargjort for en ny runde i solen. Jaja, litt filosofi skader vel ikke? Mvh,Oddvar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ett meget artig motiv med treffende tittel Utsnitt, farger, lys og det hele ble helt toppers. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Takker for alle kommentarer, Rolf, Oddvar, Roar, Svein, Trond Olav og Gunnar!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg