Gjest medlem-329093 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg lurer på om hvis det var sånn at jeg ville risikere å eie en potensielt eksploderende mobiltelefon ved å kjøpe en mobiltelefon som var kopi av en merkevare, f.eks. iphone eller samsung, er det ulovlig eller? Jeg husker jo å ha hørt at man ikke bør kjøpe kopiprodukter som falske canada goose jakker men da gikk såvidt jeg husker argumentasjonen mer på at man ble lurt eller noe... Og hvis det er ulovlig å kjøpe kopi av eksisterende varer, er det da ulovlig å kjøpe "kopier" av telefoner som ikke har kommet i handel ennå? som f.eks. å kjøpe en "kopi" av en samsung galaxy S8 i dag, før "originalen" har kommet ut? Håper noen har et godt svar. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Det er ikke ulovlig å kjøpe til eget bruk, men det er ulovlig å selge, og å kjøpe med intensjon om å selge. Dette er informasjonen som gjentas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Men hva er vitsen? -ytelsen kan være elendig -laderen kan være en brannfelle -den kan mangle støtte for norske frekvensbånd Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 3 måneder senere: ''Manns mobil gikk opp i flammer mens han sov!'' Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Hehe ok takk for svar folkens Jeg tar brannpoenget til etterretning og lar være å kjøpe... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Om det gjelder Samsung Galaxy Note 7, ville jeg heller gått for en falsk. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 En ting jeg har lært etter å ha begynt med damping er at batterier kan være livsfarlige. Var borti en modd som ble så varm at den kan ikke ha vært så langt unna fra å eksplodere. Både batteriet og modden var kopier. Vær alltid jævla skeptisk og forsiktig med ting som kan plutselig eksplodere :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå