PerEspen Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Liker opplegget i Wildlands og leter etter spillere som er godt voksen (30/40+) og liker å spille taktisk (gjerne på høy vansklighetsgrad òg). Er selv fylt 40 og greier kun å få spilt etter kidsa er i sengs (les: 20.00 og utover). Har ikke tenkt å rushe igjennom spillet, så det trenger ikke bli spilling hver kveld. Legg igjen en kommentar eller send meg en PM hvis du føler deg truffet. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Liker opplegget i Wildlands og leter etter spillere som er godt voksen (30/40+) og liker å spille taktisk (gjerne på høy vansklighetsgrad òg). Er selv fylt 40 og greier kun å få spilt etter kidsa er i sengs (les: 20.00 og utover). Har ikke tenkt å rushe igjennom spillet, så det trenger ikke bli spilling hver kveld. Legg igjen en kommentar eller send meg en PM hvis du føler deg truffet. Hei, jeg faller under kategorien voksen, og er gjerne med på wildlands coop. stiaros på uplay. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Heisann! Jeg er gjerne med på Wildlands. Har lett etter noen å spille med som ikke er like håpløse som AI. Finner meg på Uplay under brukernavnet kridah. Lenke til kommentar
PerEspen Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 Skal se å få lagt til dere i kveld. Med litt flaks så blir vi 4 stk. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Skal se å få lagt til dere i kveld. Med litt flaks så blir vi 4 stk. Supert! Vet ikke om jeg får spilt noe i kveld. Spørs om jeg får lagt både ungene og kjerringa Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Skal se å få lagt til dere i kveld. Med litt flaks så blir vi 4 stk. Bortreist noen dager, og hadde glemt dette, så det godt mulig jeg har avvist friend request. Legg meg til igjen om dere gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå