fobian Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Hexxxx Endret 11. mars 2017 av fobian Lenke til kommentar
Gluestick Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Hei, jeg trenger hjep med et forsøk i kjemi 1. Er ganske stuck og skjønner veldig lite av det vi må skrive. Forsøket var slik at vi fikk 4 ukjente salter og vi skulle finne ut hvilke salter vi fikk. For å seie det sånn så skjønte jeg fint lite av det, og lurer på om noen kan hjelpe med dette forsøket. Ja, hvis du legger ut oppgaven. Sikker på at dette er er kjemi 1? Sist jeg sjekket så er kvalitativ uorganisk analyse en del av kjemi 2 pensumet. Endret 7. mars 2017 av Gluestick Lenke til kommentar
fobian Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Hei, jeg trenger hjep med et forsøk i kjemi 1. Er ganske stuck og skjønner veldig lite av det vi må skrive. Forsøket var slik at vi fikk 4 ukjente salter og vi skulle finne ut hvilke salter vi fikk. For å seie det sånn så skjønte jeg fint lite av det, og lurer på om noen kan hjelpe med dette forsøket. Ja, hvis du legger ut oppgaven. Sikker på at dette er er kjemi 1? Sist jeg sjekket så er kvalitativ uorganisk analyse en del av kjemi 2 pensumet. Er ganske sikker på at det er kjemi 1. Kan sende det på Pm Lenke til kommentar
fobian Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) xxxx Endret 7. mars 2017 av fobian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå