Torhild Jansen Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Se så stor babyen er blitt ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Koselig bilde av de stolte foreldre! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Ro og idyll her hos knoppsvanefamilien. De vokser fort, noe jeg observerer da jeg ofte går forbi slike i Kristiansund. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Kjempe koselig bilde, skarp og flott fugler . Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ett fint og idyllisk motiv Mvh. Rolf Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Kjekt å se dette familiebildet! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Ja, den babyen har kommet langt i utviklingen. Snart er det ikke mer gråbrunt igjen. Ikke enkelt med hvite fugler i sterkt lys ser jeg. Både den til høyre og ungen har fått utbrenninger. I slike tilfeller kan polfilter vare en fordel, men ikke alltid et slikt greier å fikse problemet heller vet nå jeg etter en årrekke med fotografering av hvite fugler i tropesol. Men farger og skarphet er det ingenting å si på her. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Er det "den stygge andungen" vi ser på svøm? Her er tydeligvis de biologiske foreldrene til stede. Jaja, vi andre får bare vente på vår og sommer. BIldet formidler fin vårstemning. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg