jovaa Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei Har det overnevnte kort, og da jeg sjekka i Powerstrip (v. 3.12), så jeg at minnet kjørte på 240 og GPU på 250. Da tenkte jeg selvsagt: *piip*. Så skulle jeg klokke. Klokke opp minnet til 250, og kjørte 3dmark. Men hvorfor i *piip* SYNKER 3dmark-summen når jeg klokker opp? Går jeg over 255/255 så klikker det, artifacts m.m. Er ikke heeelt fornøyd med klokkegenskapene til dette kortet. Det har 4 ns minne, men likevel da. Skulle jo være mulig å fyre det opp litt. Får vel lime på en Orb-vifte samt minneribber. Noen som har noen tips erfaringer fra dette kortet? Uansett så er jeg likevel fornøyd generelt med kortet. Helt remulade må jeg si, men det var denne klokkinga da. :smile: Lenke til kommentar
maximus Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Problemet er at LE kortene ikke får nok spenning til GPU og Minne. Dette kan rettes opp med blyanttrikset. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 ok, noen lure url's da? :smile: er litt hypp på å klokke litt ser du. mvh Jo Vaagan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå