kristian009 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Hei. Jeg skrev for et par år siden et innlegg der jeg tenkte på og begynne på skole. Fikk videre anbefalt og ta forkurs for ingeniør mellom fri periodene mine siden jeg jobber offshore. Har søkt videre på maskin ingeniør og satser på og komme inn der. Er det noen her inne som tar/har tatt denne bacheloren? Jeg lurer litt på hvor mange obligatoriske oppmøter det er, mest med tanke på disse laboratorium timene? Er litt usikker hvor mye det kommer til og krasje med rotasjonen min. Men om det ikke er snakk om mange gangene så går det alltids an og bytte litt på den. Takker for svar. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Dette er som regel opplyst om på institusjonen sine nettsider, det er veldig avhengig av akkurat dette. Noen har mye, andre har lite osv. Min erfaring er at en klarer å omrokkere og mase seg til det meste så jeg ville ikke stresset. Lenke til kommentar
LoooK Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Her kan du ta det delvis på nett :-) http://www.hig.no/studiehaandbok/studiehaandboeker/2016_2017/studieplaner_2016_2017/toel/bachelor_i_ingenioerfag_maskin_nettbasert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå