Liquidkey Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Videodømming må inn asap. Tempoet er så høyt at de ikke lenger henger med. Men selv med det i betraktning er det ikke rart det er spekulasjoner om penger under bordet når du ser hvilke avgjørelser som går ustraffet gjennom. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Hva skjer med at å spille 10 meter offside er greit? Kommer langt med penger. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 lolTror dere Bayern trengte å bestikke noen for å gå videre idag?? 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) lol Tror dere Bayern trengte å bestikke noen for å gå videre idag?? Jeg håper du klarte å få mer ut av det som ble sagt ovenfor enn det du presenterer er. Endret 7. mars 2017 av Liquidkey Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 lol Tror dere Bayern trengte å bestikke noen for å gå videre idag?? Hvor seriøs tror du jeg er? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Hvor seriøs tror du jeg er? Ikke spesielt, men det er maange innlegg her som nevner bestikkelse og jeg bare påpeker hvor komisk det ser ut. "Dommeren er kjøpt" er så standard, men her var det noen som tolket at en takling/skulder mot skulder duell var for grov. Ikke uhørt det og subjektivt blir det. Endret 7. mars 2017 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 I andreomgang møtte ikke Arsenal helt opp. Kanskje vanskelig å motivere seg uansett når kampen er tapt da. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Morsomt å se den defensive linja på 3 stk som blir rundspilt på kontringer. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Kommentator: "Misses next match..hahh...Not this season he doesn't" Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Hva er rekorden i CL? Det må nærme seg nå? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Dette er bare tragikomisk nå. Lol. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Hvor seriøs tror du jeg er? Ikke spesielt, men det er maange innlegg her som nevner bestikkelse og jeg bare påpeker hvor komisk det ser ut. "Dommeren er kjøpt" er så standard, men her var det noen som tolket at en takling/skulder mot skulder duell var for grov. Ikke uhørt det og subjektivt blir det.Det gjøres horrible avgjørelser uke inn og uke ut. På tvers av ligaer. Dagens ordning er totalt utdatert og skriker etter teknologi som kan løse det. Dette handler ikke om sutring for å ryke ut. Det handler om st det som kunne blitt en ordentlig bra kamp blir drept av en totalt unødvendig utvisning. Nok en kriseavgjørelse der altså. De fleste kommentarer om bestikkelse er spøk. Min var at spørsmålet om penger under bordet er litt forståelig når man ser nivået på noen av avgjørelsene. Noen av de endrer totalt utfallet på kampene. Jeg sier ikke at jeg tror det er bestikkelser inne i bildet. Endret 7. mars 2017 av Liquidkey Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Hvor seriøs tror du jeg er? Ikke spesielt, men det er maange innlegg her som nevner bestikkelse og jeg bare påpeker hvor komisk det ser ut. "Dommeren er kjøpt" er så standard, men her var det noen som tolket at en takling/skulder mot skulder duell var for grov. Ikke uhørt det og subjektivt blir det. Alle er vel skyldige i litt komiske uttalelser som følge av frustrasjon i fotball innimellom. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Det gjøres horrible avgjørelser uke inn og uke ut. På tvers av ligaer. Dagens ordning er totalt utdatert og skriker etter teknologi som kan løse det. Dette handler ikke om sutring for å ryke ut. Det handler om st det som kunne blitt en ordentlig bra kamp blir drept av en totalt unødvendig utvisning. Nok en kriseavgjørelse der altså. Er helt enig i det du sier der! Videodømming er løsningen og kan faktisk gjøre fotballen mer moderne OG interessant å se på. Digger mållinjeteknologien som er der nå. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Nei, de klarer nok ikke rekorden likevel. Benfica har den med 18-0 over to møter. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Alle er vel skyldige i litt komiske uttalelser som følge av frustrasjon i fotball innimellom. Jada. Er skyldig i det selv også. No hard feelings (foruten om mot han som kom med rasistiske stikk)! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Huff, Arsenal er virkelig triste Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Synd at det ender slik som dette. Hadde vi fått straffen vi ble snytt for og gått til pause med 2-0 hadde vi faktisk hatt en ørliten sjanse om vi kunne fortsatt i samme tempo. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg