Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal v Bayern München [CL]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor seriøs tror du jeg er?

Ikke spesielt, men det er maange innlegg her som nevner bestikkelse og jeg bare påpeker hvor komisk det ser ut. "Dommeren er kjøpt" er så standard, men her var det noen som tolket at en takling/skulder mot skulder duell var for grov. Ikke uhørt det og subjektivt blir det.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Ikke spesielt, men det er maange innlegg her som nevner bestikkelse og jeg bare påpeker hvor komisk det ser ut. "Dommeren er kjøpt" er så standard, men her var det noen som tolket at en takling/skulder mot skulder duell var for grov. Ikke uhørt det og subjektivt blir det.
Det gjøres horrible avgjørelser uke inn og uke ut. På tvers av ligaer. Dagens ordning er totalt utdatert og skriker etter teknologi som kan løse det.

Dette handler ikke om sutring for å ryke ut. Det handler om st det som kunne blitt en ordentlig bra kamp blir drept av en totalt unødvendig utvisning. Nok en kriseavgjørelse der altså.

De fleste kommentarer om bestikkelse er spøk. Min var at spørsmålet om penger under bordet er litt forståelig når man ser nivået på noen av avgjørelsene. Noen av de endrer totalt utfallet på kampene. Jeg sier ikke at jeg tror det er bestikkelser inne i bildet.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Alle er vel skyldige i litt komiske uttalelser som følge av frustrasjon i fotball innimellom. 

Lenke til kommentar

Det gjøres horrible avgjørelser uke inn og uke ut. På tvers av ligaer. Dagens ordning er totalt utdatert og skriker etter teknologi som kan løse det.

Dette handler ikke om sutring for å ryke ut. Det handler om st det som kunne blitt en ordentlig bra kamp blir drept av en totalt unødvendig utvisning. Nok en kriseavgjørelse der altså.

Er helt enig i det du sier der! Videodømming er løsningen og kan faktisk gjøre fotballen mer moderne OG interessant å se på. Digger mållinjeteknologien som er der nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...