Havvat Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Hei folkens trenger et nytt kabinett til PC, fordi jeg har et som er for stort til mitt bruk og trenger tips til et lite et, som lett kan taes med til en venn. Spørsmål 2: Hva bør jeg oppgradere på denne PC-en først? (Gaming) https://www.multicom.no/multicom-tycho-i512-anniversary-edition/cat-p/c/p10633024 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Tja, jeg ville oppgradert alt Skjermkort er første bud tenker jeg. Hvordan ser budsjettet ut? Kan anbefale kort fra 1.500,- til 15.000,- Lenke til kommentar
Havvat Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Tenker prossesor, i3 eller ryzen 5? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Ville selv vurdert intel i så fall. AMD er kun fornuftig hvis man vil overklokke, og trenger mange kjerner. Det virker som du er mest opptatt av mest ytelse per kjerne det er intel som er best på samtidig trekke lite strøm. Problemet det ikke finnes noen billig cpu som er raskere per kjerne og som kan overklokkes. Du kunne vel prøvd å overklokket den? Da i3-7350K eller i5-7600K + nytt hovedkort + ny ram muligens? Men nå passer det nok dårligere å gå for mindre kabinett og samtidig forlange bedre ytelse? Du ender med mere støy garantert. Tror nytt skjermkort hjelper litt, og overklokke cpu. Endret 4. april 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå