Cursio Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har gjennomført NFS:U på hard. Konge spill! Men i ettertid ser jeg at det ikke går ann å spille multiplayer?! w00t? Går det ann? Er det ingen måte jeg kan "modifisere" spillet slik at det får multiplayer? Det er ikke alle som har fast internett vettu... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 betyr ikke w00t hurra? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Hvis du klarer å "modifisere" dette spillet til å ha mulitplayer så kan du godt ta GTA3 & VC samtidig..... Enig i at det er nedsig at det ikke er mulig å spille dette over LAN, HP2 var jo kjempegøyt å spille over lan. For ikke å snakke om artige compoer. Tank hvor artige de hadde vært om vi hadde hatt drag og drift sammen med vanlig race og kåre en sammenlagtvinner... Endret 3. desember 2003 av Robkvi Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 betyr ikke w00t hurra? Eller en forenkling av "what?!" som jeg bruker den mest til... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Hvis du klarer å "modifisere" dette spillet til å ha mulitplayer så kan du godt ta GTA3 & VC samtidig..... Dette finnes da? Har lest her på forumet om noe som heter MTA eller noe sånt. Det er dog uten andre folk i byen, blir sinnsyk mye info om alt skal synkroniseres... EDIT: MTA/MPA? Husker ikke... Endret 3. desember 2003 av bdd Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 w00t An expression of joy and excitement. I just got an A on my test. w00t! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Noen som vet om det går ann å laste ned en multiplayer patch til spillet? Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 jeg hører rykter om at en gruppe prøver å lage lan til spillet Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 ' date='03/12/2003 : 14:30'] w00t An expression of joy and excitement. I just got an A on my test. w00t! Ja det var det jeg mente, har spilt en del WWII Online, der sier alle w00t. Prøvde å spørre men de var for busy med krigen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå