Mannen med ljåen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Hvis data fra Spotify sin server ikke belaster kundens datakvote... Kan ikke Spotify opprette en proxy, så jeg kan bruke gratis data til surfing og Youtube? Telenor trenger ikke å få vite at jeg gjør andre ting enn å streame musikk. Nei seriøst. Løsningen må være støre datakvoter, ikke å favorisere enkelte tilbydere. Endret 8. mars 2017 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Hvis data fra Spotify sin server ikke belaster kundens datakvote... Kan ikke Spotify opprette en proxy, så jeg kan bruke gratis data til surfing og Youtube? Telenor trenger ikke å få vite at jeg gjør andre ting enn å streame musikk. Nei seriøst. Løsningen må være støre datakvoter, ikke å favorisere enkelte tilbydere. Ja veldedighet er en fin ting Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Når kommer abonnementene med hastighetsbegrensing og fri bruk? Vi lever i adsl-stratergiens verden ennå. 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Når kommer abonnementene med hastighetsbegrensing og fri bruk? Vi lever i adsl-stratergiens verden ennå. ADSL må da være et av de fremste eksemplene på sterk hastighetsbegrensning, men fri bruk..? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 En fin ting med denne satsingen er at vi ikke får se TV-reklame for den. Telenor innser at det løpet er kjørt. Når jeg tenker meg godt om, har jeg ikke sett nettreklame heller. Flott! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Det er vel litt tidlig å si enda? Hvordan vet du at de har gitt opp satsingen, og ikke vil reklamere for den? Når vil de fjerne den? Det ble innført i går. Endret 8. mars 2017 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg spør meg selv, er det egentlig lovlig å diskriminere kunder grunnet alder? Hva om de tilbød fri data til alle uten hijab? BSU? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Det er vel litt tidlig å si enda? Hvordan vet du at de har gitt opp satsingen, og ikke vil reklamere for den? Når vil de fjerne den?Jeg sa ikke at de har gitt opp YNG. Jeg sa at den trolig ikke vil markedsføres på TV (der når du ikke denne gruppen) eller på ordinære nettsteder (målgruppe som bruker adblock). Edit: Takk, Hedonism. Endret 8. mars 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) En fin ting med denne satsingen er at vi ikke får se TV-reklame for den. Telenor innser at det løpet er kjørt. Når jeg tenker meg godt om, har jeg ikke sett nettreklame heller. Flott! http://kampanje.com/premium/mars-2017/innsikt/dropper-tv-reklame-nar-ungdommen-skal-nas/' Litt mer om det i E24.no sin artikkel: For å faktisk promotere de nye abonnementene har Telenor også kastet den tradisjonelle markedsføringsstrategien på skrothaugen, for det kommer ingen tradisjonelle TV-reklamer for Yng-abonnementene. Isteden har Telenor hyret inn åtte kjente personligheter som skal promotere abonnementene i sosiale medier og i andre mobile kanaler. http://e24.no/digital/telenor/telenor-vil-tekkes-unge-med-kjendiser-og-fri-musikkstreaming/23942965 Så de har ikke gitt opp, de går bare etter kundene i andre fora enn både du og jeg sikkert frekventerer siden vi er 35+ år. Endret 8. mars 2017 av Hedonism 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Om Telenor ville gi kundene fri musikkstreaming, kunne de økt datakvotene tilsvarende et månedsforbruk av musikk. Mener å huske at Telia hadde dette. Om du kjøpte Spotify fra dem, fikk du også 500 MB større datakvote. Om du ser mer video, eller faktisk brukte 500MB på Spotify er irrelevant. Slik kunne Telenor unngått å bryte Nettnøytralitetsprinsippet, og fremdeles tilbudt "fri" Spotify. Endret 8. mars 2017 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Det er vel litt tidlig å si enda? Hvordan vet du at de har gitt opp satsingen, og ikke vil reklamere for den? Når vil de fjerne den?Jeg sa ikke at de har gitt opp YNG. Jeg sa at den trolig ikke vil markedsføres på TV (der når du ikke denne gruppen) eller på ordinære nettsteder (målgruppe som bruker adblock). Edit: Takk, Hedonism. Jeg er 23, jeg bruker alt fra TV til Netflix/HBO/Viaplay/Popcorntime... Er jeg ekskludert fra målgruppen? Mange i vennekretsen som ser på TV og. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Det er vel litt tidlig å si enda? Hvordan vet du at de har gitt opp satsingen, og ikke vil reklamere for den? Når vil de fjerne den?Jeg sa ikke at de har gitt opp YNG. Jeg sa at den trolig ikke vil markedsføres på TV (der når du ikke denne gruppen) eller på ordinære nettsteder (målgruppe som bruker adblock). Edit: Takk, Hedonism. Jeg er 23, jeg bruker alt fra TV til Netflix/HBO/Viaplay/Popcorntime... Er jeg ekskludert fra målgruppen? Mange i vennekretsen som ser på TV og. Men du har fått med deg abonnementet, så job done. De har lykkes likevell Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Telenor har jo hatt abonnement med aldersdiskriminering i mange år allerede. Men er det bare for markedsføringens skyld, eller vil de faktisk nekte tante Olga i å bli kunde om hun så ville? Lenke til kommentar
Lol999 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Det er validering på alder av bruker. (jobber i telenor ks.) Lenke til kommentar
kireo666 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Fadosten...18-28? Er jeg for gammel til å bli lurt? Kan ikke Telehor komme med Telenor Old abb!! Forskjellsbehandling! One ring to rule them all osv. 1 abb for alle, ferdig! 1 Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Det er vel litt tidlig å si enda? Hvordan vet du at de har gitt opp satsingen, og ikke vil reklamere for den? Når vil de fjerne den?Jeg sa ikke at de har gitt opp YNG. Jeg sa at den trolig ikke vil markedsføres på TV (der når du ikke denne gruppen) eller på ordinære nettsteder (målgruppe som bruker adblock). Edit: Takk, Hedonism. Jeg er 23, jeg bruker alt fra TV til Netflix/HBO/Viaplay/Popcorntime... Er jeg ekskludert fra målgruppen? Mange i vennekretsen som ser på TV og. Men du har fått med deg abonnementet, så job done. De har lykkes likevell Klart det, fikk informasjonen 2 uker før lanseringen. Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Har aldri skjønt hvor folk finner motivasjon til å bruke abonnementene fra Telenor og Telia. Elendig kundeservice og skyhøye priser i forhold til billigselskapene som tilbyr det nøyaktige samme nettet. Min erfaring er at det er verd å betale litt ekstra hos Telenor, spesielt med tanke på kundeservicen deres... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Kundeservicen til Telenor går ut på at du må ringe dem på et svindyrt, femsifret nummer og forklarte problemet flere ganger, før de endelig innser at problemet ligger i deres ende. Eventuelt kan du sende epost, og kanskje få svar innen tre virkedager. Om du vil prøve god kundeservice, bli kunde hos Telia. Du kan chatte med dem direkte i nettleseren på deres hjemmesider. DET er verd å betale ekstra for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Støtter den. Chat hos Telia funker suverent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg