Psnp33 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Har oppgradert avast virusprogrammet mitt å da kom det opp en melding om at min asus AC66U ikke er riktig konfigruert .Problemet mitt er at jeg ikke husker verken brukernavn eller passordet mitt..Hvordan kan jeg løse denne floken? Endret 7. mars 2017 av Psnp33 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Problemet mitt er at jeg ikke husker verken brukernavn eller passordet mitt. Forsøk admin/admin Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Reset routeren hvis du ikke kommer deg inn Er det vanlig at Antivirus gir beskjed om slikt? Lenke til kommentar
Psnp33 Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 må jeg lage nytt oppsett da? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 må jeg lage nytt oppsett da? Ja. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Ja. Da er den slik du fikk den første gang og må sette opp alt på nytt. Men det pleier jo ikke ta så lange tia, med mindre det er gjort haugevis av endringer. Men husker en ikke passordet så har en jo ikke noe valg uansett. Endret 7. mars 2017 av FranZe Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Antivirusen burde holde seg langt unna routern. Sikker på at det va Avast som gav den meldingen? Forøvrig vil jeg annbefale deg å heller bruke windows sin innebygde antivirus (windows defender) Man burde oppdatere firmware på router så kan være greit å logge inn uansett. Asus oppdaterer vel firmwares ca hver 2/3 måned. Endret 7. mars 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Psnp33 Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Problemet mitt er vel at min asus ikke er oppdatert ...på noen år..om det ikke gjøres automatisk? Hvor ser man om der et oppdateringer på asus? Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Ville lastet ned merlin build til den. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Problemet mitt er vel at min asus ikke er oppdatert ...på noen år..om det ikke gjøres automatisk? Hvor ser man om der et oppdateringer på asus?Uffda.. Logg inn å trykk på det gule utropstegnet som blinker i høyre hjørne. Så vil den oppdatere firmware for deg automatisk. Bilde: https://goo.gl/images/jJrk3x Endret 7. mars 2017 av Complexity Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Det er ingen grunn til å bruke Merlin hvis man ikke trenger en av de ekstra funksjonene som Merlin tilbyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå