_dundun_ Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Får bare håpe de ikke roter det til ved å prøve å lage en tablet. Deilig med en ren spillkonsoll uten alt mulig annen drit som uansett ikke funker noe særlig. Fullstendig ren stuekonsoll uten noe som helst "spesielt" skal godt gjøres å lage uten å kaste seg fullstendig inn i HW-racet. Og der vinner etter alt å dømme ikke Nintendo. Ikke virker de veldig interessert i å være med heller. Heldigvis. Ser jeg var litt upresis - har ingenting mot bærbar-aspektet ved Switch (selv om min aldri har vært ute av docken og jeg bare spille med pro-kontrolleren). Det jeg mente var at jeg håper de ikke begynner å tulle med at den skal være mediesenter, lesebrett og alt mulig annet. Men nå ser jeg over at Netflix etc. visstnok er på vei, så da er vel det slaget tapt. Endret 8. mars 2017 av Audun_K Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Tror Netflix osv kun vil bli lansert som et spill/app man laster ned i eShop, og ikke være integrert i konsollen ellers. Da ser jeg ingen ulemper, kun fordeler. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Men hva menee du at dem driter i kundene sine angående software? Utdyp deg litt på den. Hva mener du? Wii solgte spill i bøtter og spann, så kundene var åpenbart ganske så fornøyde med software.Spillene fra Nintendo var fenomenale. Jeg mente selve operativsystemet og alt rundt det. Hvordan da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå