AfterGlow Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Du bør ta godt vare på konsollen, med andre ord.Nintendo har bekreftet at du ikke kan overføre lagringsfiler på Switch Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 "I en uttalelse til Kotaku sa Nintendo at begrensningen gjelder «for øyeblikket», som kan indikere at det vil endre seg i fremtiden, men dette er altså ikke sikkert." Når de ikke bekrefter at dette er noe vi må leve med, så ser jeg vel ikke helt sensasjonsnyheten rundt det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Elendig. Men dette må da kunne støttes ved senere anledning med en oppdatering? Nintendo kan vel umulig være så idiot? Ikke at jeg har så stor tiltro til Nintendo og softwaren deres,men grenser for toskakap må jo finnes for den gjengen der også. 1 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Vel jeg anser lanseringen av Switch som en anelse forhastet og dette håper jeg bare er en nedprioritering. Menyer og software ser enda litt beta ut så tipper en del endres de 2 nærmeste månedene. Hvis dette ikke blir mulig i fremtiden så fortjener de den strenge eller kanskje "styggefingern" Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Det er merkelig at man samtidig kan være verdens overlegent beste på å lage dataspill og verdens verste på å lage operativsystemer. Endret 7. mars 2017 av Audun_K Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Elendig. Men dette må da kunne støttes ved senere anledning med en oppdatering? Nintendo kan vel umulig være så idiot? Ikke at jeg har så stor tiltro til Nintendo og softwaren deres,men grenser for toskakap må jo finnes for den gjengen der også. De var så idiot på WiiU i alle fall. Umulig å sikkerhetskopiere lagringene på noen som helst måte. Uten å jailbreake konsollen, så klart. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Alt Nintendo har gjordt etter Super Nintendo har vært skikkelig derp ! 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Det kommer garantert en stor oppdatering til Switch. Det mest logiske er rundt E3 hvor dem kommer til p vise frem en del nytt (siden reveal konferansen var passe tom), og da burde dette også tas opp. Nintendo er blitt mye flinkere å høre på både fansen og utviklere/utgivere men holder ennå sin egen stil. Håper de ser på denne saken og gjør noe, ellers må jeg være ekstra forsiktig med den lille dingsen. Jeg skaffet den på lansering og ofte er de første konsollene problembarn (bare se på Xbox 360 fiaskoen) sp jeg kan få problemer med min med tiden (håper da ikke det, men er åpenbart noen feil her og der fra hva jeg leser. Joy-cons og wi-fi kvaliteten) . Håper ikke det selvfølgelig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Elendig. Men dette må da kunne støttes ved senere anledning med en oppdatering? Nintendo kan vel umulig være så idiot? Ikke at jeg har så stor tiltro til Nintendo og softwaren deres,men grenser for toskakap må jo finnes for den gjengen der også. De var så idiot på WiiU i alle fall. Umulig å sikkerhetskopiere lagringene på noen som helst måte. Uten å jailbreake konsollen, så klart. Haha, ja ok. Jeg rakk ikke å beholde konsollen så lenge at jeg la merke til det Men nå må ve snart tiden være inne for å kunne lagre slike data i skyen for Nintendo sin del også, i hvert fall når de nå skal begynne å ta betalt etter hvert. Endret 7. mars 2017 av Mala Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Det er merkelig at man samtidig kan være verdens overlegent beste på å lage dataspill og verdens verste på å lage operativsystemer. Det kan vel diskuteres... Det overrasker meg egentlig ikke. Fra og (delvis) med Wii så har Nintendo valgt å drite i kundene når det kommer til software. Switch blir vel nok et nisjeprodukt slik som Wii U. Jeg regner egentlig med sjefene i Nintendo er klar over det selv. Selv syns jeg egentlig det er litt synd at de ikke bare legger konsollene sine på hylla og heller velger å lage spill til andre plattformer. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Det er merkelig at man samtidig kan være verdens overlegent beste på å lage dataspill og verdens verste på å lage operativsystemer. Eh det var en meget spenstig kommentar. Overlegent beste? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Ja. Det finnes ingen spillserier som nærmer seg Zelda og (hovedserien til) Mario i jevn høy kvalitet. Det måtte i tilfelle være GTA. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Det er merkelig at man samtidig kan være verdens overlegent beste på å lage dataspill og verdens verste på å lage operativsystemer. Det kan vel diskuteres...Det overrasker meg egentlig ikke. Fra og (delvis) med Wii så har Nintendo valgt å drite i kundene når det kommer til software. Switch blir vel nok et nisjeprodukt slik som Wii U. Jeg regner egentlig med sjefene i Nintendo er klar over det selv. Selv syns jeg egentlig det er litt synd at de ikke bare legger konsollene sine på hylla og heller velger å lage spill til andre plattformer. Kvaliteten på spillene hadde synket langt ned. Men hva menee du at dem driter i kundene sine angående software? Utdyp deg litt på den. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Fra og (delvis) med Wii så har Nintendo valgt å drite i kundene når det kommer til software. Hva mener du? Wii solgte spill i bøtter og spann, så kundene var åpenbart ganske så fornøyde med software. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Får bare håpe de ikke roter det til ved å prøve å lage en tablet. Deilig med en ren spillkonsoll uten alt mulig annen drit som uansett ikke funker noe særlig. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Men hva menee du at dem driter i kundene sine angående software? Utdyp deg litt på den. Hva mener du? Wii solgte spill i bøtter og spann, så kundene var åpenbart ganske så fornøyde med software.Spillene fra Nintendo var fenomenale. Jeg mente selve operativsystemet og alt rundt det. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Det er merkelig at man samtidig kan være verdens overlegent beste på å lage dataspill og verdens verste på å lage operativsystemer. Det kan vel diskuteres... Det overrasker meg egentlig ikke. Fra og (delvis) med Wii så har Nintendo valgt å drite i kundene når det kommer til software. Switch blir vel nok et nisjeprodukt slik som Wii U. I alle fall i UK har Switch solgt to ganger så mange konsoller som det Wii U hadde gjort på samme tid. Det, kombinert med en fullstendig annerledes launchstrategi tror jeg allerede gjør at utsagnet ditt ikke medfører riktighet. Får bare håpe de ikke roter det til ved å prøve å lage en tablet. Deilig med en ren spillkonsoll uten alt mulig annen drit som uansett ikke funker noe særlig. Fullstendig ren stuekonsoll uten noe som helst "spesielt" skal godt gjøres å lage uten å kaste seg fullstendig inn i HW-racet. Og der vinner etter alt å dømme ikke Nintendo. Ikke virker de veldig interessert i å være med heller. Heldigvis. 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ser veldig ut som Switch er hastet ut, er jo flust av problemer som kunne vært unngått. I tillegg er det helt latterlig at de sier at døde pixler er normalt på LCD lev med det. Hvilket annet produkt er det OK med døde pixler? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Switch er helt klart rushet ut tidlig på markedet ja, for å rekke release i mars. Det virker som Nintendo ønsker å gjøre det samme som med DS, hvor entusiastene kjøper konsollen i mars, og massene lar seg friste av et større bibliotek og store titler som Super Mario, Mario Kart, Xenoblade, Splatoon, FIFA, osv før jul. Det vil garantert komme en stor oppdatering til sommeren, spesielt ettersom onlinesystemet ikke er helt på plass enda. I tillegg vet vi at Netflix, Youtube også videre har fått devkits til å utvikle appene sine, men at de ikke fikk disse før veldig sent i fjor. Synes Nintendo er inne på noe med Switchen, de har hvertfall fanget min og mange av mine venners oppmerksomhet for første gang på over 10 år. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Jeg er svært nysgjerrig på denne selv,men ser nå at det var klokt å avvente kjøp. Med min flaks hadde jo nok fått etter eller annet bogus produkt som jeg måtte ha kluret med også tenker jeg Men ser ut til at det folk her inne sliter med er venstre JoyCon,og den kan man bare returnere i butikken man kjøpte konsollen i Men igjen..er vel av samme revisjon de også, med dårlig designet/fraværende antenne løsning. Døde piksler derimot...det er ikke greit Nintendo. Endret 8. mars 2017 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå