Gå til innhold

Hvordan stopper jeg auto start av

Veritæs

Anbefalte innlegg

Har skrudd av auto start på selve messenger. Jeg ser ikke lenge msn iconet på taskbar ved oppstart. Men av en eller annen grunn ser andre folk at jeg er kopla til msn og kan fremdeles sende meg msg. Jeg er veldig overrasket over dette er mulig i det hele tatt.

Når jeg deretter start msn for å se hva som skjer, stod det at jeg har blitt logget ut .net messenger service siden jeg startet en annen aplikasjon. ??

Hvordan i alle verden skru jeg av dette? Siden det er ingen synlig/vanlig program som jeg kan trykke lukke knappen på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du Outlook Express oppe når dette skjer?

Kan det ha noe å gjøre med at M$ har integrert MSN Messenger mye tettere med Outlook Express enn de var tidligere...?

Iallefall så dukker MSN ikonet opp i systray hos meg når jeg starter Outlook Express , og den kan ikke avsluttes mens OE kjører. Tidligere så ble MSN ikonet liggende igjen etter at jeg avsluttet OE , men etter iherdig avkryssing fikk jeg da enda slutt på det...

Hvilket OS kjører du , og finner du msnmsgs prosessen i Task manager?

Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke outlook oppe

Jeg har xp pro

og ja jeg ser msnmsg i task manageren. Men jeg har ikke det i oppstart eller i msconfig. finner det ikke der. som sagt det er kun krysset av for 3 ting, 2 til norton, og 1 rundll32. resten er ukrysset. Aner ikke hvordan i hulleste dette skjer.

Det nevnes noe med .net greie.

Når jeg kjøre msn 6.1 stod det å lese nede i høyre hjørnet:

You have been signed out of .NET Messenger Service because you signed in at another location.

Endret av Squy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...