Moerk Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Stortinden by night Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Ser på exif at jeg må stille inn klokka på kameraet. Vi er da ikke kommet til 2026 enda. Bildene bli tatt ca. klokken 01-02 i natt. Hilsen Oddvar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Flotte nordlysbilder , v3 blir min favoritt med den beste komposisjonen/utsnittet . V2 hadde månen litt trengt opp i hjørnet . Jeg ville i alle fall klonet vekk den lysende flekken litt til venstre for midten , den tar for mye av oppmerksomheten. Alec Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Flotte nordlysbilder , v3 blir min favoritt med den beste komposisjonen/utsnittet . V2 hadde månen litt trengt opp i hjørnet . Jeg ville i alle fall klonet vekk den lysende flekken litt til venstre for midten , den tar for mye av oppmerksomheten. Alec Hei og takk for god kommentar. La inn de to første bildene i natt, rette etter en strevsom tur i djupsnøen. Burde ventet til i morges og heller redigert litt først. Jeg kan vel ikke bare klone bort hus hvor det bor folk vel?;-) La ikke særlig vekt på dette lyset, siden der er lys mange steder ellers på bildet. Sånn i ettertid kan jeg si meg enig med deg. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg