Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Lysende... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Slike eksperiment drev jeg også med hvor jeg testet blender, lukkertid og ISO på slike stilleben. Dette var mye vanskeligere før med de begrensningene den tids kamera ? hadde på ISO. På ISO ligger den største fremgangen. I dag er jeg ikke så opphengt i slike detaljer, koser meg med snapshot hvor jeg også fanger mennesker uten å være for nærgående med mine to små kamera med små kit linser av den billige sorten. Ved hjelp av RAW og LR fungerer dette for meg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 V2 er mest vellykket synes jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Gunnar & Helene !! Jeg liker også å ta snapshots og gatefoto , både med og uten mennesker men jeg liker fremdeles også å leke med forskjellige teknikker . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg